SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter
Maciej Tesławski
obrazek

Pierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Stworzył agencję i był Prezesem Zarządu McCann Relationship Marketing, pracował też m.in. dla agencji J. Walter Thompson - zarządzał Client Service i Strategią oraz Grey Worldwide, gdzie od podstaw stworzył dział strategii (pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych). Przeszkolił kilkaset polskich firm.

Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco. 

Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands.

Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR.

Od 2010 roku związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i współtworzy kierunek „Komunikacja wizerunkowa”.

Współpracował m.in. z Reader's Digest oraz US West (Panorama Firm).

Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W ciągu swojej kariery współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak: Reader’s Digest, Nestlé, United Parcell Service, Tchibo, General Motors, JT International Tobacco Poland, Kraft Jacobs Suchard, Goodyear Dunlop Tires Polska, Orlen, P&G, Volvo Trucks i wielu innych.

Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jest też członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang. 

Autor książek „Lojalność konsumenta” i „Po prostu strategia”.

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3