Warszawa, 23 - 24 stycznia 2017 r.
"Wewnętrzna siła jest przydatna nawet tam, gdzie brakuje nam siły zewnętrznej. Przedstawione poniżej moduły umożliwiają orientację co do kierunku działania wobec samego siebie i swoich słabości. Nie potępiając się za to, że jesteśmy niedoskonali, starajmy się spokojnie i wytrwale poprawiać swoje cechy. Dzięki temu uda nam się osiągnąć wiarę w siebie, a wiara ta to duży krok w stronę poważnych osiągnięć. Dążenie do doskonalenia i rozwoju powinno cechować każdego negocjatora. Zatrzymanie się w przekonaniu, że udało się już wszystko, co było możliwe, jest poważnym samoograniczeniem i odbieraniem sobie samemu szansy na autentyczny sukces."
prof. Zbigniew Nęcki
„Spokój, rzeczowość, wiedza praktyczna poparta wiedzą naukową. Bardzo dobre !!.” Roland, Demag Cranes & Components Sp. z o.o.
„Szkolenie bardzo interesujące z ciekawymi przykładami, które będzie można użyć w życiu.” Dobromiła, Arkema Sp. z o.o.
„Wspaniały czas na naukę i oderwanie się od pracy – odstresowanie się. Super!.” Tomasz, Rafako Spółka Akcyjna
„Bardzo merytoryczne, bardzo radosne, bardzo pouczające” Roman, Energobud Leszno Sp. z o.o.
„Duża wartość merytoryczna i praktyczna, znakomita zabawa” Marlena, PROFISTUDIO
„Fachowe i merytoryczne warsztaty” Tomasz, Zarząd Transportu Miejskiego
Kadry wyższego szczebla zarządzania - osób posiadających doświadczenie w obszarze negocjacji.
Moduł I. Osobowość i zdolności negocjacyjne (testy samosprawdzające, diagnoza plusów i minusów). Jakie cechy sprzyjają a jakie utrudniają negocjacje?
Moduł II. Komunikacja i język ciała w negocjacjach - gestykulacja, wygląd, mimika, pozycja ciała, dystans fizyczny, dźwięki paralingwistyczne, intonacja. Gesty słabości i siły, sympatii i wrogości. Ćwiczenia praktyczne.
Moduł III. Dylematy negocjacyjne - analiza 20 najbardziej typowych trudnych sytuacji w negocjacjach i omówienie właściwych sposobów postępowania (brak czasu, ważne kwestie, nerwowy rozmówca, nierealne warunki, obecność strony trzeciej itp.).
Moduł IV. Konflikt i stres - szkoła reagowania na sytuacje konfliktowe, regulowanie napięcia, uwarunkowania i dynamika konfliktów między ludźmi, grupami, firmami. Techniki panowania nad emocjami.
Moduł V. Negocjacje zbiorowe - prowadzone przez zespoły a nie jednostki. Skład zespołów, spójność poglądów, hierarchia społeczna, publiczne aspekty i tematy negocjacji.
Moduł VI. Strategie i taktyki manipulacyjne o charakterze destrukcyjnym: otwarty atak, władza i autorytet, agresywność i kontrolowanie, budowanie napięcia, manipulacja czasem, ingracjacje.
Moduł VII. Strategie kooperacyjne: Przełamywanie impasu, kooperacja i porozumienie, działania środowiskowe (scena), reakcje pozytywne, łagodzenie napięcia w rozmowach, techniki antystresowe.
Moduł VIII.Runda feedbacku: podstawowe "przykazania" dobrego negocjatora związane z nastawieniem, zachowaniem, reagowaniem i odczuciami emocjonalnymi. Informacje zwrotne Uczestników o wzajemnych doznaniach i spostrzeżeniach.
Prof. dr hab. Zbigniew Nęcki - psycholog społeczny, wieloletni Dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, obecnie Kierownik Katedry Negocjacji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek kilku rad naukowych instytucji badawczych i rad redakcyjnych czasopism psychologicznych.
Jeden z najwybitniejszych specjalistów w Polsce w zakresie negocjacji i komunikacji, ceniony mediator i praktyk negocjacji. Jego dorobek naukowy obejmuje 7 pozycji książkowych, 85 artykułów oraz kilkaset prac popularnonaukowych, materiałów szkoleniowych, audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych: negocjacjom, organizacji pracy i psychologii zarządzania.
Do ważniejszych publikacji należą: Negocjacje w biznesie (pierwsze wydanie: 1992, kolejne: 1994, 1995, 2000), Komunikacja międzyludzka (1999), Negocjacje w Unii Europejskiej - przewodnik dla przedsiębiorców (2001), Atrakcyjność wzajemna (1996).
Spędził kilka lat w zagranicznych ośrodkach naukowych, m.in. w USA, Meksyku, Włoszech, Finlandii, Szwajcarii i w Indiach, Nepalu, Wielkiej Brytanii. Aktualne programy badawcze dotyczą zagadnień negocjacji handlowych, konfliktów publicznych i relacji międzynarodowych. Od wielu lat prowadzi treningi negocjacyjne, menedżerskie i handlowe wysoko oceniane przez uczestników.
Ekspert w licznych audycjach radiowych oraz programach telewizyjnych poświęconych problematyce kształtowania poprawnych stosunków międzyludzkich.
1.450 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: 22 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
1 dzień
godz. 09.15 - 09.30 - powitanie przy kawie
godz. 09.30 - 11.00 - zajęcia
godz. 11.00 - 11.15 - przerwa kawowa
godz. 11.15 - 12.45 - zajęcia
godz. 12.45 - 13.45 - obiad
godz. 13.45 - 15.15 - zajęcia
godz. 15.15 - 15.30 - przerwa kawowa
godz. 15.30 - 17.00 - zajęcia
2 dzień
godz. 09.15 - 09.30 - powitanie przy kawie
godz. 09.30 - 11.00 - zajęcia
godz. 11.00 - 11.15 - przerwa kawowa
godz. 11.15 - 12.45 - zajęcia
godz. 12.45 - 13.45 - obiad
godz. 13.45 - 15.15 - zajęcia
godz. 15.15 - 15.30 - przerwa kawowa
godz. 15.30 - 17.00 - zajęcia / zakończenie szkolenia
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING SPEAKERS & CONSULTING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |