SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

Brian Tracy

 

Po pierwsze sprzedaż, po drugie sprzedaż,
po trzecie sprzedaż


Warszawa, 7 października 2014 r. hotel Gromada Airport

 
Zapisz się - formularz on-line

Zapisz się - karta zgłoszenia
 

 

Dowiedz się o jak mówić o tym co chce Klient a nie o tym co sprzedajesz. Uwolnij się od myślenia i postaw, które obniżają Twoją sprzedaż. Naucz się tworzyć z Klientami więzi sprzedające za Ciebie. Sprzedawaj poprzez wizualizację zaspokojonych potrzeb Klienta. 
 

Jak to zrobić? Przyjrzymy się temu, w jaki sposób Klient się zmienia i co my możemy zrobić, aby sprzedawać w coraz trudniejszych warunkach rynkowych. Na przykładzie firmy Festo pokażemy jak diametralnie zwiększyć sprzedaż, dzięki doskonale przygotowanym zespołom handlowym.


Odpowiemy na pytanie, czy wobec nowych wyzwań jakie niesie za sobą globalizacja jesteśmy gotowi na spotkanie z nowym Klientem-Partnerem aktywnie kreującym rzeczywistość gospodarczą? 


Odpowiemy na pytania:

  • Jak mówić o tym, co chce Klient a nie o tym, co sprzedajemy?
  • Kim jest współczesny Klient i jak  zmienia go globalizacja?
  • Jak osiągać Maximum Osiągnięć w sprzedaży?  


Udział w konferencji przyniesie wymierne korzyści:

  • Osobom pracującym w działach sprzedaży
  • Menagerom, kierownikom, dyrektorom sprzedaży
  • Właścicielom i prezesom firm
  • Trenerom i wszystkim osobom zajmującym się sprzedażą

 


TEMATYKA WYKŁADÓW: 

PO PIERWSZE SPRZEDAŻ- KLIENT NA CAŁE ŻYCIE (10:00-13:00)

Dowiedz się o jak mówić o tym co chce klient a nie o tym co sprzedajesz. Uwolnij  się od myślenia i postaw, które obniżają Twoją sprzedaż. Naucz się tworzyć z Klientami więzi sprzedające za Ciebie. Sprzedawaj poprzez wizualizację zaspokojonych potrzeb Klienta. 


W każdej sprzedaży istnieje kluczowa korzyść, jakiej poszukuje potencjalny Klient. Twoim zadaniem jest ją odkryć a potem zwizualizować Klientowi jak dobrze będzie się czuł, gdy tę korzyść odnajdzie w oferowanym przez nas produkcie czy usłudze. Poznaj nowoczesne i efektywne metody optymalizowania procesu sprzedaży i działania firmy czy zespołu, które pozwalają uzyskiwać szybkie rezultaty z jednoczesnym zachowaniem długofalowych relacji z klientem. Dowiedz się, jak sprawić by Twoi klienci woleli pracować z Tobą niż Twoją konkurencją i jak wyglądają dzisiejsze strategie budowania trwałych wyników sprzedażowych. Zobacz, w jaki sposób nie poświęcać relacji dla wyników oraz wyników dla relacji. Wszyscy wiemy, bowiem, że w każdej firmie jest nacisk na wynik dzisiaj, już, teraz i często może się to dziać kosztem długofalowych relacji z klientem. Tymczasem prawdziwy biznes buduje się na powracającym kliencie, który wielokrotnie wraca do nas i u nas kupuje. Brian Tracy w swoim wykładzie opowie jak budować relacje z Klientem na całe życie.

Trener:

Brian Tracy
Twórca Brian Tracy International, globalnej firmy doradczo-szkoleniowej, światowy autorytet z dziedzinie sprzedaży, rozwoju osobistego i psychologii sukcesu.


Brian Tracy jest wymieniany obok Petera Druckera, Stephena Coveya czy Jacka Welcha, jako jeden z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie. Szkoli rocznie ponad 250 tysięcy osób w dużych i małych firmach na całym świecie w dziedzinie sprzedaży, strategii, zarządzania, motywowania pracowników, rozwoju zawodowego i osobistego. Ma unikalną umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i narzędzi.


W prowadzonych przez niego seminariach wzięło dotąd udział ponad 5 milionów osób w 53 krajach, w tym zarządy i kadra menedżerska firm znajdujących się w ścisłej czołówce światowej gospodarki. Jest twórcą wielu sprawdzonych programów szkoleniowych skierowanych do ludzi na każdym poziomie organizacji i wdrażanych w firmach na całym świecie. Brian Tracy jest również autorem 70 książek przetłumaczonych dotąd na 38 języków, w tym światowe bestsellery: „Maksimum osiągnięć”, „Psychologia sprzedaży”, „Sposób na sukces”, „Sztuka zatrudniania najlepszych” czy „Turbocoach”.

PO DRUGIE SPRZEDAŻ – MOI KLIENCI WRACAJĄ… A TWOI? (14:00-15:30)

Na całym świecie pojawia się nowa kategoria Klienta, który zna swoje potrzeby i sam podejmuje decyzje o tym, za co jest skłonny zapłacić. Niestety Klient i jego potrzeby zmieniają się znacznie szybciej, niż są skłonne do tego zespoły sprzedażowe. Jego czas jest coraz bardziej cenny a maleje skłonność do jego poświęcania na mało wnoszące do biznesu spotkania.  Jakie są konsekwencje  takiej sytuacji? Coraz większy wysiłek zespołów handlowych przy coraz słabszych ich rezultatach. Przyjrzymy się temu, w jaki sposób klient się zmienia i co my możemy zrobić, aby sprzedawać w coraz trudniejszych warunkach rynkowych.

Na przykładzie firmy Festo pokażemy
jak diametralnie zwiększyć sprzedaż,  dzięki doskonale przygotowanym zespołom handlowym.

Trener:

Aleksandra Anklewicz
Dyrektor Zarządzający Brian Tracy Consulting, Trener, Coach, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu rozbudowanymi zespołami sprzedażowymi.

PO TRZECIE SPRZEDAŻ - DLACZEGO KLIENCI SIĘ ZMIENIAJĄ? (15:45-17:00)

Celem wykładu jest odpowiedź na pytania:

  • Kim jest współczesny Klient i jak go zmienia globalizacja?
  • Jak nauczyć się zarabiać w kryzysie? 


Dlaczego współczesny klient ceni nie tylko dobro materialne, ale też samorealizację - rozumianą, jako budowanie trwałej wartości, wyrażanie siebie i rozwój osobisty?  Dotychczas źródłem rozwoju gospodarczego były takie wartości jak dążenie do tworzenia, odkrywania i sprostania wyzwaniom,  co napędzało upowszechnianie innowacji pozwalających zarówno na podnoszenie poziomu dobrobytu materialnego jaki i funkcjonalnej jakości życia.


Obecnie tradycyjna ekonomia oparta na wartościach korporacyjnych przedkładających społeczności i państwa nad jednostką przemija.


Świat XXI wieku i jego wartości to oddolny dynamizm i innowacyjność oparta na powszechnej potrzebie samorealizacji.


Należy, więc odpowiedzieć sobie na pytanie czy wobec tych nowych wyzwań jesteśmy gotowi na spotkanie z nowym klientem-partnerem aktywnie kreującym rzeczywistość gospodarczą? 

Trener:

Anna Czarczyńska
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie problematyki europejskiej. Dziekan kierunku Ekonomia Akademii Leona Koźmińskiego, Trener biznesu. 

Prowadzenie konferencji:

Robert Kozak 


Największe wydarzenie poświęcone najnowszym trendom w sprzedaży. Brian Tracy i inni najlepsi specjaliści w dziedzinie pozyskiwania i utrzymania klientów. Najnowsze strategie, będące odpowiedzią na wciąż zmieniające się warunki na rynku. Na konferencji dowiesz się jak dzisiaj zmienia się rynek i jak musisz dostosować do nich swoje strategie sprzedaży.

Koszt uczestnictwa w konferencji

1.770 PLN + VAT
Cena specjalna dla uczestników  May Agency Training  1.504,50 PLN + VAT 


Pakiet VIP
3.500 PLN + VAT 

Cena specjalna dla uczestników  May Agency Training  2.975 PLN + VAT 

Koszt uczestnictwa w 2 dniach konferencji (Sprzedaż, Zarządzanie zmianą) 

1.990 PLN + VAT
Cena specjalna dla uczestników  May Agency Training  1.691,50 PLN + VAT 

Koszt uczestnictwa w konferencji obejmuje:

    • udział w konferencji
    • 60% zniżki na zakupy w sklep.briantracy.pl
    • materiały konferencyjne
    • przerwy kawowe + lunch
    • certyfikat



Zapisz się - formularz on-line

Zapisz się - karta zgłoszenia

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3