Godkowo, Hotel Młyn Klekotki Resort & SPA, 25 - 26 sierpnia 2015 r.
Uwaga: każdy dzień kończy się testem, po zaliczeniu którego Uczestnik otrzyma Certyfikat Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.
„Szkolenie odbyło się w sposób sprawny i profesjonalny, w bardzo miłej atmosferze. Merytorycznie bardzo dobrze przygotowane.” Kamila, Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie
„W bardzo profesjonalny sposób przekazywanie wiadomości, udział w szkoleniu był wielką przyjemnością.” Lidia, Bestgum Polska Sp. z o.o.
„Pełne energii, przykładów z życia, efektywne szkolenie.” Małgorzata, Mondi Świecie S.A.
„Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, dużo ćwiczeń co daje efekty szybkiego wdrożenia oraz wchłonięcia materiału.” Grażyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
„Szkolenie i obsługa odbyło się w sposób bardzo profesjonalny w sympatycznej atmosferze.” Krystyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
„Jestem w 100% zadowolona z przeprowadzonego szkolenia.” Ilona, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
„Dużym walorem szkolenia były praktyczne zadania aktywizujące, prowadzone przez doświadczonych trenerów.” Magdalena, PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A.
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania ponieważ miało charakter warsztatowy, bazą był warsztat i przykłady oraz ćwiczenia. Bardzo wysoka ocena kompetencji prowadzącego.” Anita, Swedwood Poland Sp. z o.o. Oddział w Lubawie
„Szkolenie odbyło się w sposób profesjonalny otrzymaliśmy sporo cennych informacji, które zapewne wykorzystam na moim stanowisku pracy.” Krystyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
„Szkolenie przeprowadzone w sposób innowacyjny ze względu na ćwiczenia, wykonanie i pokazanie przez trenera w sposób profesjonalny oraz wysokiej jakości.” Grażyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
„Szkolenie przygotowane w sposób czytelny dla odbiorcy.” Agnieszka, Bestgum Polska Sp. z o.o.
„Szkolenie bardzo przypadło mi do gustu, trenerzy bardzo dokładnie prowadzą szkolenie.” Ilona, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
„Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie i na temat.” Kamila, Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie
„Szkolenie przekazywane w sposób czytelny dla odbiorcy.” Lidia, Bestgum Polska Sp. z o.o.
Szkolenie adresowane jest dla Asystentek, Sekretarek i Asystentów, o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi w zakresie:
Szkolenie odbywa się w małych grupach ze względu na ilość i intensywność ćwiczeń i warsztatów praktycznych.
Dzień 1
Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami w czasie, typy kolorystyczne wg. Junga a postrzeganie czasu, indywidulany Test Insight’s, savoir-vive w rozmowie telefonicznej.
Moduł 1. Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie.
ćwiczenia w budowaniu i stosowaniu minimum 6-ciu rodzajów pytań
ćwiczenie „Zamień komunikaty na pozytyw”
Moduł 2 – Zarządzanie zadaniami w czasie.
Moduł 3: Savoir-vive w rozmowie telefonicznej – czyli sekretariat wizytówką firmy.
Dzień 2
Poufność, selekcja, tajność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa savoir-vivre w biznesie, sytuacje awaryjne w firmie, blok umiejętności medialnych, profilaktyka antystresowa, savoir-vivre w pracy profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.
Moduł 4: Poufność, selekcja, tajność informacji.
Moduł 5: Blok umiejętności medialnych.
Moduł 6: Biznesowy savoir-vivre w pracy Asystetnki.
Każdy dzień kończy się testem, po zaliczeniu którego Uczestnik otrzyma Certyfikat Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.
Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego, uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22
Dorota Jaślan
Trener, doradca. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 14 lat realizuje projekty doradcze i szkoleniowe dla stałych klientów: programy budowania zespołów, rozwoju umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej, warsztaty train the trainer. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywności osobistej, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, zarządzania zmianą. Od 1999 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Posiada doświadczenie menedżerskie, w latach 2006 – 2009 członek zarządu organizacji pozarządowej.
W latach 2009 – 2010 opiekun merytoryczny projektu train the trainer pt. Panta Rhei – trening kompetencji trenerskich w zakresie zarządzania zmianą. Kierownik merytoryczny międzynarodowego projektu - Lifelong Learning Programme. Grundtvig Learning Partnership „I learn all my life: the joy of learning through experience“.Od 2004 roku uczestniczy w pracach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, do czerwca 2011 jako Przewodnicząca Komisji Rozjemczej.
Szkoliła między innymi takie firmy jak: Zakłady Azotowe w Puławach SA, Zibi SA, Krotex, Avent, Mostostal Invest, Budimex, Frosta, Konsorcjum Stali SA, DC System, Megaron SA, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, NBP, BGŻ, PZU, PKO SA, GE Money Bank, ING, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Urzędu Marszałkowskiego Miasta Stołecznego Warszawy, kadry menadżerskiej sieci Carrefour, Wojewódzkiego Szpitala w Elblągu i w Olsztynie, Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, PLL LOT, Polska Spółka Cukrownicza SA, Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Teva, Neuca, Przedsiębiorstwo Handlu Przemysłu Muzycznego Riff, Indykpol, Sokołów, Mostostal Invest, Budimex, Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego Meble Emilia, Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawa, Patrole Szkolne Policji, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej.
1.250 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |