SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

Szkoła Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.
Prawa Ręka Szefa - 6 kluczowych umiejętności. Certyfikowany
2-dniowy kurs zakończony egzaminem

Godkowo, Hotel Młyn Klekotki Resort & SPA, 25 - 26 sierpnia 2015 r. 




Zapisz się - karta zgłoszenia

Uwaga: każdy dzień kończy się testem, po zaliczeniu którego Uczestnik otrzyma Certyfikat Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.


Hotel Młyn Klekotki Resort & SPA, 14-407 Godkowo


 

                                                     

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
  • nocleg w pokoju 1-osobowym w dniu 25.08.2015 r.
  • kolację i nocleg w dniu 24.08.2015 r. (dodatkowa opłata w wysokości 220 PLN netto),
  • serwisy kawowe, śniadania, obiady,
  • kolację uroczystą z dodatkowymi atrakcjami w dniu 25.08.2015 r.
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,

Opinie uczestników szkolenia:

„Szkolenie odbyło się w sposób sprawny i profesjonalny, w bardzo miłej atmosferze. Merytorycznie bardzo dobrze przygotowane.” Kamila, Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie 

„W bardzo profesjonalny sposób przekazywanie wiadomości, udział w szkoleniu był wielką przyjemnością.” Lidia, Bestgum Polska Sp. z o.o. 

„Pełne energii, przykładów z życia, efektywne szkolenie.” Małgorzata, Mondi Świecie S.A. 

„Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, dużo ćwiczeń co daje efekty szybkiego wdrożenia oraz wchłonięcia materiału.” Grażyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku 

„Szkolenie i obsługa odbyło się w sposób bardzo profesjonalny w sympatycznej atmosferze.” Krystyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku 

„Jestem w 100% zadowolona z przeprowadzonego szkolenia.” Ilona, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. 

„Dużym walorem szkolenia były praktyczne zadania aktywizujące, prowadzone przez doświadczonych trenerów.” Magdalena, PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A. 

„Szkolenie spełniło moje oczekiwania ponieważ miało charakter warsztatowy, bazą był warsztat i przykłady oraz ćwiczenia. Bardzo wysoka ocena kompetencji prowadzącego.” Anita, Swedwood Poland Sp. z o.o. Oddział w Lubawie

„Szkolenie odbyło się w sposób profesjonalny otrzymaliśmy sporo cennych informacji, które zapewne wykorzystam na moim stanowisku pracy.” Krystyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku 

„Szkolenie przeprowadzone w sposób innowacyjny ze względu na ćwiczenia, wykonanie i pokazanie przez trenera w sposób profesjonalny oraz wysokiej jakości.” Grażyna, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku 

„Szkolenie przygotowane w sposób czytelny dla odbiorcy.” Agnieszka, Bestgum Polska Sp. z o.o. 

„Szkolenie bardzo przypadło mi do gustu, trenerzy bardzo dokładnie prowadzą szkolenie.” Ilona, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. 

„Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie i na temat.” Kamila, Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie  

„Szkolenie przekazywane w sposób czytelny dla odbiorcy.” Lidia, Bestgum Polska Sp. z o.o.

Komentarz:

Szkolenie adresowane jest dla Asystentek, Sekretarek i Asystentów, o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących  rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi w zakresie: 

  • komunikacji interpersonalnej;
  • zarządzania sobą w czasie i zarządzania zadaniami w czasie;
  • sztuki profesjonalnego prowadzenia e-korespondencji w biznesie;
  • bezpieczeństwa sekretariatu i gabinetu szefa (poufność, selekcja, tajność informacji);
  • wystąpień publicznych i kontaktów z mediami;
  • savoir-vivre i pozytywnego wizerunku w firmie na stanowisku Asystentki i Sekretarki.


Szkolenie odbywa się w małych grupach ze względu na ilość i intensywność ćwiczeń i warsztatów praktycznych.

Cele szkolenia: 

  • poprawę komunikacji bezpośredniej, werbalnej i niewerbalnej oraz komunikacji wewnętrznej w firmie;
  • wykształcenie perfekcyjnego zarządzania sobą w czasie i zarządzania zadaniami w czasie;
  • nabycie umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach ekstremalnie awaryjnych
  • zapoznanie z ogólnymi mechanizmami odpowiedzialnymi za skuteczną komunikację  e-mailową i telefoniczną w biurze;
  • poprzez lojalność wobec przełożonych i firmy macierzystej umieć odnaleźć się w krzyżowym ogniu pytań dowolnej komisji lub przedstawicieli mediów obecnych na konferencji prasowej, panelu lub briefingu telewizyjnym,
  • wykorzystać posiadane informacje dla ugruntowania lub poprawienia wizerunku firmy, organizacji lub swojego szefa,
  • nabycie umiejętności łagodzenia napięć i konfliktów między menadżerami oraz zespołami i szefem; interpolacja nastrojów,
  • uzyskać praktyczne umiejętności medialne dla swobodnych wypowiedzi, w tym również wypowiedzi dla radia i telewizji,
  • uzyskać pewność siebie w sytuacjach konfliktowych i awaryjnych, związanych z kryzysem decyzyjności lub zagrożeniem,
  • opanować stres permanentnego i impaktowy w pracy zawodowej na stanowisku Asystentki.
  • realizacja praktycznej wymowy stwierdzenia: „Asystentka jest wizytówką Firmy”
  • budowanie autoprezentacji dla wywarcia pozytywnego skutku;
  • poznanie kodu stroju (dress code), wymogów dobrego tonu i zwrotów grzecznościowych;
  • skuteczna praktyka savoir vivre’u w związku z zaproszeniem, spotkaniem;
  • poznanie najczęstszych błędów wynikających z nieznajomości zasad savoir vivre’u.

Program:

Dzień 1

Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami w czasie, typy kolorystyczne wg. Junga a postrzeganie czasu, indywidulany Test Insight’s, savoir-vive w rozmowie telefonicznej. 


Moduł 1. Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie
.

  1. Przedstawienie pełnego programu oraz założonych celów dydaktycznych Szkoły Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki.
  2. Przeprowadzenie pre testów uczestników szkolenia.
  3. Skuteczna komunikacja.
    • Przypomnienie zasad skutecznej komunikacji. Koło Mehrabina w komunikacji bezpośredniej oraz telefonicznej.
    • Metody aktywnego słuchania. Ćwiczenia praktycznego stosowania: parafrazy, odzwierciedlenia, prowadzenie, 
    • Rodzaje pytań wspierające zdobywanie i pogłębianie informacji oraz podsumowanie rozmowy

 ćwiczenia w budowaniu i stosowaniu minimum 6-ciu rodzajów pytań

    • Sytuacje trudne i niepomyślne informacje, a pozytywna komunikacja telefoniczna

 ćwiczenie „Zamień komunikaty na pozytyw”


Moduł 2
Zarządzanie zadaniami w czasie.

    1. Czas jednym z najcenniejszych zasobów w sekretariacie.
      • Na ile dobra organizacja pracy pozwala na odzyskanie czasu niezbędnego na inne zadania?
      • Ćwiczenie „Joannna Zmartwiona” – diagnoza błędów w organizacji pracy i czasu oraz propozycja systemów naprawczych.
    2. Narzędzia pomocne w zarządzaniu zadaniami w czasie:
      • Paradygmaty: Pilny / ważny a zasada Eisenhowera – ćwiczenia;
      • Zasada Partetto i teoria analizy zadań ABC;
      • Krzywa REFA;
      • Zasada 60:40 oraz 60:20:20;
      • Rosyjska kanapka i niemiecka kanapka - zasady wspierające ustalenia priorytetów zgodnie z  preferenacjami osobistymi;
      • Typy kolorystyczne wg. Junga a postrzeganie czasu;
      • Indywidulany Test Insight’s.
    3. Zasady pomocne w zarządzaniu czasem i kalendarzem szefa

Moduł 3: Savoir-vive w rozmowie telefonicznej – czyli sekretariat wizytówką firmy.

      1. Sztuka aktywnego słuchania – poprawne zrozumienie przekazywanej wiadomości; umiejętność profesjonalnego wydobycia najważniejszych informacji.
      • Zwiększenie świadomości słuchania w konwersacjach telefonicznych;
      • Słuchanie „pomiędzy wierszami”
      • Przydatne zwroty do komentowania wypowiedzi. 

Dzień 2 

Poufność, selekcja, tajność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa savoir-vivre w biznesie, sytuacje awaryjne w firmie, blok umiejętności medialnych, profilaktyka antystresowa, savoir-vivre w pracy profesjonalnej Asystentki i Sekretarki. 


Moduł 4: Poufność, selekcja, tajność informacji.

  1. "Moje drugie imię": Dyskrecja…"
    • szef, poufność a komunikacja prywatna szefa;
    • praca z 2, 3 lub więcej szefami (np. Rada Nadzorcza);
    • hierarchia komunikacyjna i kolejność dostępu do szefa;
    • study cases oraz wykorzystywane procedury klasyfikacyjne.
  2. Bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa.
    • bezpieczny dystans na stanowisku służbowym;
    • blokada dostępu w sytuacji niebezpiecznej lub zagrażającej stabilności pracy w firmie;
    • procedury specjalne - sekretariat pierwszą linią obrony.
  3. Sytuacje awaryjne w firmie lub Organizacji.
    • teoretyczne możliwości wystąpienia sytuacji ekstremalnych obciążonych wysokim ryzykiem w decyzjach i działaniach w warunkach stresu permanentnego i impaktowego;
    • rola sekretarki jako głównego węzła komunikacji i przekazywania informacji;
    • nieobecność lub choroba szefa;
    • przejmowanie obiegu komunikacyjnego i standardów komunikacyjnych oraz konieczność informowania menadżerów i załogi o sytuacji w danym momencie;
    • informacja jako niemierzalny (szacunkowy) czynnik ryzyka;
    • taktyki i strategie "wojenne" w chwilach poważnych konfliktów, konieczność szybkiego reagowania;
    • sekretariat jako stanowisko "obrony okrężnej" z 360-stopniowym horyzontem akcji i reakcji - study cases;

Moduł 5: Blok umiejętności medialnych.

  1. Umiejętności osobiste a wypowiedzi publiczne w sytuacji wystąpienia wysokiego poziomu stresu.
    • wypowiedź publiczna - improwizacja,
    • "prezentacja szczera" i "prezentacja kreatywna",
    • prezentacja firmy - sekretariat zastępuję szefa lub prelegenta - prezentuje dokonania firmy i sylwetkę Szefa,
    • konferencja prasowa - Asystentka lub Sekretarka zastępuje rzecznika,
    • awans - publiczne podziękowania.
    • wygląd, wizerunek, wewnętrzny spokój (ćwiczenia)
    • empatia i asertywność (ćwiczenia)
    • podstawowe wiadomości emisyjne i artykulacyjne (ćwiczenia)
    • wysokość głosu, ton, modulacja, dykcja (ćwiczenia)
    • akcent, sens i przekaz (ćwiczenia z tekstami)
    • praktyczne sposoby na stres medialny: blok technik relaksująco - odstresowujących, sposoby na uzyskanie spokoju przed występem (ćwiczenia).

Moduł 6: Biznesowy savoir-vivre w pracy Asystetnki.

  1. Pozytywny wizerunek w firmie na stanowisku Asystentki i Sekretarki.
    • wygląd, strój, wizerunek zewnętrzny;
    • zawodowy savoir vivre, czyli kultura zachowania się w kontaktach międzyludzkich;
    • zrozumienie wizji, misji i działania mojego przedsiębiorstwa;
  2. Wizerunek wewnętrzny - osobowość pozytywna menedżera jako wyraz stabilności przedsiębiorstwa
    • automotywacja - technika "motywacja mistrzów" dla pozytywnego wizerunku;
    • "karmienie podświadomości" - pozytywna mimika i gest w praktyce;
  3. Autoprezentacja, czyli '20 Twoich sekund' na forum zawodowym. (ćwiczenia)
    • najkrótsza autoprezentacja (ćwiczenia tzw.'wejście' z przedstawieniem i przywitaniem), co chcemy pokazać, co chcemy ukryć; co chcielibyśmy, aby zapamiętano...
  4. Profesjonalna Asystentka w praktyce - savoir vivre w zawodowej codzienności.
    • konieczne informacje o przebiegu spotkania, delegacji, konferencji;
    • dress code na zaproszeniu : C.N. ; B.T.; W.T.; C.B.; T. de V.; Cas. (Casual);
    • RSVP - czyli sztuka rozumienia kodów;
    • przywitanie, przedstawienie, pożegnanie;
    • elegancja, zachowanie szacunku dla hierarchii i precedencji;
    • elegancja w sylwetce i ascetyczność w geście;
    • ręce - co z nimi zrobić ; ręce zdradzające emocje mówcy;
    • głowa, ramiona i plecy; wysyłane sygnały o emocjach;
    • goście - biznesmeni, kontrahenci, urzędnicy, udział mediów w spotkaniu i konferencji

Każdy dzień kończy się testem, po zaliczeniu którego Uczestnik otrzyma Certyfikat Profesjonalnej Asystentki i Sekretarki. 

Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego,  uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22

Prowadzący:

Dorota Jaślan

Trener, doradca. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 14 lat realizuje projekty doradcze i szkoleniowe dla stałych klientów: programy budowania zespołów, rozwoju umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej, warsztaty train the trainer. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywności osobistej, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, zarządzania zmianą. Od 1999 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Posiada doświadczenie menedżerskie, w latach 2006 – 2009 członek zarządu organizacji pozarządowej.

W latach 2009 – 2010 opiekun merytoryczny projektu train the trainer pt. Panta Rhei – trening kompetencji trenerskich w zakresie zarządzania zmianą. Kierownik merytoryczny międzynarodowego projektu - Lifelong Learning Programme. Grundtvig Learning Partnership „I learn all my life: the joy of learning through experience“.Od 2004 roku uczestniczy w pracach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, do czerwca 2011 jako Przewodnicząca Komisji Rozjemczej.

Szkoliła między innymi takie firmy jak: Zakłady Azotowe w Puławach SA, Zibi SA, Krotex, Avent, Mostostal Invest, Budimex, Frosta, Konsorcjum Stali SA, DC System, Megaron SA, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, NBP, BGŻ, PZU, PKO SA, GE Money Bank, ING, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Urzędu Marszałkowskiego Miasta Stołecznego Warszawy, kadry menadżerskiej sieci Carrefour, Wojewódzkiego Szpitala w Elblągu i w Olsztynie, Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, PLL LOT, Polska Spółka Cukrownicza SA, Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Teva, Neuca, Przedsiębiorstwo Handlu Przemysłu Muzycznego Riff, Indykpol, Sokołów, Mostostal Invest, Budimex, Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego Meble Emilia, Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawa, Patrole Szkolne Policji, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej.

Koszt uczestnictwa:

1.250 PLN + VAT


Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>  

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl


Zapisz się - karta zgłoszenia 

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty

Prawa Autorskie Copyright © 2015 MAY AGENCY TRAINING 

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3