Sopot, 8 – 9 czerwca 2015 r.
Hotel Haffner Business & Pleasure****, ul. Haffnera 59
Hotel Bayjonn****, ul. Powstańców Warszawy 7
Hotel Novotel Gdańsk Marina****, Gdańsk/Sopot, ul. Jelitkowska 20
Zatoka Sztuki Centrum Art & Business, ul. Mamuszki 14
Szkolenie ma praktyczny, warsztatowy charakter i jest adresowane jest do menedżerów zarządzających ludźmi zainteresowanych tworzeniem przyjaznego środowiska pracy wolnego od patologii organizacyjnych, pracowników i menedżerów odpowiedzialnych za kluczowe procesy i rozwiązania organizacyjne w obszarze Human Resources Management, Public Relations oraz działania organizacji podejmowane w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), rzeczników prasowych, osób pracujących w zespołach zadaniowych nad opracowaniem i wdrożeniem Kodeksu Etycznego i programu etycznego swojej organizacji oraz osób zainteresowanych praktycznymi aspektami profilaktyki środowiska pracy oraz przeciwdziałania patologiom w organizacji.
Motto:
„Człowiek jest tyle wart, ile czyni dobrego!”
Aleksander Kamiński – „Kamyk”
Motto:
„To, co możesz uczynić jest tylko maluśką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie twojemu życiu.”
Albert Schweitzer
Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego, uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22
Renata Kaczyńska-Maciejowska
Jest psychologiem społecznym i pedagogiem (absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego). Ukończyła również Podyplomowe Studium Treningu Kierowniczo-Menedżerskiego (Wydział ZiE Politechniki Gdańskiej), a także Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Studium Zarządzania Projektami Europejskimi oraz bardzo liczne szkolenia z dziedziny HR, rozwoju kariery i poradnictwa zawodowego oraz pomocy psychologicznej. Była doktorantką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Tematy wielu jej publikacji fachowych oraz prac naukowych obejmowały problematykę etycznych i nieetycznych zachowań. Od wielu lat wykłada na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania ludźmi – współpracując m.in. z Uniwersytetem Gdańskim, i Politechniką Gdańską i in. Prowadzone przez nią zajęcia są wysoko oceniane przez ich uczestników z uwagi na bardzo praktyczny, warsztatowy charakter, dużą użyteczność ich treści w codziennej pracy oraz odnoszenie się do wielu doświadczeń z praktyki biznesu.
Od ponad 22 lat pracuje jako konsultant HR, trener, coach, doradca zawodowy i personalny, prowadząc projekty rozwojowe i badawcze, doradztwo organizacyjne, szkolenia i sesje coachingowe m.in. na temat: profesjonalnej obsługi klienta, autoprezentacji, motywowania i oceniania pracowników, marketingu personalnego, rekrutacji i doboru personelu, budowania efektywnych zespołów, asertywności, efektywnej komunikacji międzyludzkiej, negocjacji, zarządzania ludźmi i kształtowania umiejętności kierowniczych, opisu stanowisk pracy, zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej, etyki w biznesie oraz w życiu publicznym, profilaktyki zjawisk patologicznych w funkcjonowaniu organizacji, psychologicznych aspektów wdrażania controllingu oraz innych nowoczesnych narzędzi zarządzania itp. Poprowadziła ponad 1000 szkoleń i treningów dla różnych grup odbiorców. Dla swoich klientów zatrudniła ponad 500 pracowników (na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie). Kierowała też realizacją wielu projektów doradczych z zakresu HR (np. audyty personalne i kompetencyjne, badania opinii i satysfakcji pracowników i kompleksowe programy motywacyjno-rozwojowe, opisywanie stanowisk pracy, systemy ocen pracowników i planowania rozwoju ich kompetencji, coaching menedżerów). Opracowała kilkadziesiąt autorskich programów szkoleniowych, w tym m.in. programów studiów podyplomowych z zakresu HRM.
W miarę możliwości chętnie włącza się w działalność społeczną. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Związku Pracodawców Pomorza, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz członkiem-założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, której ideą jest m.in. promowanie wysokich standardów zawodowych i Kodeksu Dobrych Praktyk w branży szkoleniowej (uczestniczyła w pracach nad utworzeniem PIFS). Jest również czynnym instruktorem Związku Harcerstwa Polskiego.
Pracowała jako dziennikarz, m.in. w „Dzienniku Bałtyckim”, pisuje teksty fachowe zakresu zarządzania i psychologii społecznej (opublikowała ich blisko sto), dzieląc się swym zawodowym doświadczeniem - m.in. w miesięcznikach „Personel i Zarządzanie”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Sekretariat”, „Pracodawca” oraz w miesięczniku psychologicznym „Charaktery”. Publikowała również w „Gazecie Prawnej”. Przygotowuje do druku książkę pt. „Patologie w życiu organizacji”, będącą efektem m.in. wieloletniej współpracy z Redakcją miesięcznika „Personel i Zarządzanie”, w którym opublikowała wiele artykułów poświęconych właśnie tej problematyce (m.in. nt. mobbingu, molestowania seksualnego, zjawiska „szklanego sufitu”, pracoholizmu i wypalenia zawodowego, Work-Life Balance, znaczenia kontraktu psychologicznego, „toksycznych” – tj. niekonstruktywnych relacji międzyludzkich w pracy, manipulacji, korupcji, konfliktu interesów i nieetycznych zachowań związanych z nadużywaniem stanowiska służbowego, wdrażania kodeksu etycznego, budowania programów rozwoju organizacyjnego, oceniania pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich). Pracuje również nad kolejną publikacją pt. „Meandry kariery”, poświęconą tematom związanym z kształtowaniem rzetelnej, satysfakcjonującej i realizującej pełnię potencjału człowieka kariery zawodowej.
Jest osobą pogodną, komunikatywną, energiczną, samodzielną i kreatywną, ale też pracowitą, wytrwałą i cierpliwą w dążeniu do celów. Ma dar przekazywania wiedzy. Zaraża ludzi entuzjazmem, optymizmem, życzliwością i wolą sensownego działania. W życiu osobistym i zawodowym kieruje się mottem Aleksandra Kamińskiego: „Człowiek jest tyle wart, ile czyni dobrego”. Jej osobistą misją zawodową jest „popychać ludzi do rozwoju”...
1.780 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |