Sopot, 8 – 9 czerwca 2015 r.
Hotel Haffner Business & Pleasure****, ul. Haffnera 59
Hotel Bayjonn****, ul. Powstańców Warszawy 7
Hotel Novotel Gdańsk Marina****, Gdańsk/Sopot, ul. Jelitkowska 20
Zatoka Sztuki Centrum Art & Business, ul. Mamuszki 14
W praktyce, rozmowy oceniające, częściej budzą negatywne emocje niż entuzjazm i łatwiej spotkać pracowników zawiedzionych przebiegiem rozmowy oceniającej niż takich, dla których była ona motywująca. Źle przeprowadzona rozmowa oceniająca jest poważną porażką zarówno menedżera, jak i pracownika. Najczęstszymi przyczynami takiego stanu rzeczy są brak zrozumienia korzyści jakie daje system ocen okresowych, a także niewłaściwe kryteria oceny i wadliwy sposób jej przeprowadzania, czy w końcu – nieumiejętność wykorzystania wyników przeprowadzonej oceny. W konsekwencji nierzadkie są sytuacje unikania przez kierowników prowadzenia rzetelnej oceny, uśrednianie oceny pracowników, bądź odwrotnie – niedoceniania niektórych pracowników czy też faworyzowania wybranych osób, które niekoniecznie pracują efektywnie. Pracownicy często mają poczucie braku sprawiedliwości prowadzonych ocen czy też ich przydatności, co skutkuje spadkiem ich satysfakcji i motywacji do pracy.
Wszystko to prowadzi w konsekwencji do problemów w komunikacji, konfliktów na linii przełożony – pracownik, a także słabych wyników osiąganymi przez firmę. Aby temu zapobiegać należy rozwijać konkretne i praktyczne umiejętności z zakresu: przygotowania się do rozmowy; tworzenia atmosfery wzajemnego zaufania i współpracy, ośmielania pracowników do dzielenia się swoimi poglądami, potrzebami, obawami; ustalania oceny pracy na bazie rozmowy, a nie narzucania własnych poglądów; radzenia sobie z obiekcjami i różnicą zdań; doprowadzania do tego, aby wypracować rozwiązania problemów i plan poprawy na przyszłość.
Skuteczna rozmowa oceniająca powinna:
Głównym celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i rozwój umiejętności uczestników szkolenia w zakresie efektywnego przeprowadzania rozmowy oceniającej oraz wykorzystania jej wyników do podejmowania decyzji personalnych, rozwoju pracowników oraz doskonalenia organizacji, tak aby wzmacniać zaangażowanie pracowników i efektywność działania organizacji.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili dokonać oceny oraz samooceny, przeprowadzić rozmowę oceniającą i unikać typowych błędów w tym zakresie, udzielać korygujących informacji zwrotnych, planować i kontrolować przebieg rozmowy oceniającej oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje) wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji, z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce.
Istota i waga oceniania z perspektywy oceniającego, ocenianego i organizacji
1. Psychologiczne podstawy i uwarunkowania oceniania
2. Motywacyjna funkcja ocen okresowych
3. Zasady prowadzenia rozmów oceniających
4. Efektywna komunikacja w procesie rozmów oceniających.
5. Przekazywanie pozytywnych i negatywnych informacji zwrotnych
6. Trudność oceniania
7. Wykorzystanie SOOP w zarządzaniu zasobami ludzkimi i doskonaleniu organizacji
8. Wdrażanie i ewaluacja systemu ocen okresowych
Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego, uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22
Monika Kulikowska-Pawlak
Doktor ekonomii w zakresie nauk o zarządzaniu, od 2009 adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jej zainteresowania badawcze dotyczą zagadnień efektywnego funkcjonowania organizacji zarówno sektora komercyjnego jak i publicznego oraz przedsiębiorczości.
Trener z wieloletnim doświadczeniem w opracowywaniu, koordynowaniu i prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu: systemu ocen okresowych, motywowania pracowników, zarządzania kapitałem intelektualnym, controllingu personalnego, zarządzania strategicznego w tym analizy strategicznej i zrównoważonej karty wyników, rozpoczynania i tworzenia własnego biznesu, metodyki tworzenia biznes planu i dokumentacji biznesowej.
Ekspert w zakresie polityki personalnej: systemu ocen pracowniczych, proefektywnościowego systemu motywacyjnego, controllingowego planowania zasobów osobowych przedsiębiorstwa, metod wartościowania pracy, oceny efektywności szkoleń w wymiarze ilościowym i jakościowym, analizy strategicznej, budowania strategii organizacji, audytu struktury organizacyjnej oraz strategicznej karty wyników.
Autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania i przedsiębiorczości, skupionych wokół problemów praktycznych. Posiada członkostwo British Academy of Management oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Uczestniczka i prelegentka na wielu międzynarodowych konferencjach, m.in. British Academy of Management, European Academy of Management, Irish Academy of Management, Asia Academy of Management, etc.
1.380 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |