SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

Digital trends academy
Spotkanie szkoleniowo-warsztatowe

Sopot, 8 – 9 czerwca 2015 r. 




Zapisz się - karta zgłoszenia



Hotel Haffner Business & Pleasure****, ul. Haffnera 59 
Hotel Bayjonn****, ul. Powstańców Warszawy 7 
Hotel Novotel Gdańsk Marina****, Gdańsk/Sopot, ul. Jelitkowska 20
Zatoka Sztuki Centrum Art & Business, ul. Mamuszki 14 



 

               
                 
                 
                 

W ramach szkolenia zapewniamy:

  • organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
  • nocleg w hotelu 4* w dniu 8.06.2015 r.
  • kolację i nocleg w dniu 7.06.2015 r. (dodatkowa opłata w wysokości 450 PLN netto),
  • serwisy kawowe, śniadania, obiady,
  • kolację uroczystą z muzyką i dodatkowymi atrakcjami w dniu 8.06.2015 r.,
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia.

Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom praktycznych i teoretycznych aspektów z zakresu trendów w komunikacji w mediach cyfrowych.

Podczas dwudniowego spotkania wprowadzimy Cię w tematykę strategicznego planowania planowania komunikacji w Internecie i mediach cyfrowych uwzględniając trendy, nowe narzędzia i skuteczne rozwiązania sprawdzone przez największe światowe marki.

Dla kogo:

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem w Internecie po stronie korporacji oraz średnich i dużych przedsiębiorstw, jak również pracownikom agencji i domów mediowych - w szczególności Brand Managerom i Product Managerom, Dyrektorom Marketingu, osobom odpowiedzialnym za promocję, marketing i wsparcie sprzedaży w sieci. 

Korzyści dla uczestnika:

Odpowiemy na pytania:

  • jakie zjawiska i trendy będą napędzać rynek reklamy interaktywnej w latach 2015+ i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych?
  • kim są i co ukształtowało cyfrowych konsumentów? jak definiować cele i dopasować taktykę działań by do nich skutecznie dotrzeć?
  • jak skutecznie sprzedawać i integrować działania off-line ze światem on-line?

 

Przedstawimy w postaci studium przypadków, badań i twardych faktów:

  • sprzedaż w sieci - jak marki integrują działania w sieci z działaniami w punkcie sprzedaży?;
  • narzędzia i technologie - czym są i jak wykorzystać beacony, rozwiązania Big Data, trigger based marketing,  digital signage i wiele innych;
  • konsument w sieci - jak angażować, by wzmocnić działania wizerunkowe i sprzedażowe?
  • social media marketing - jak skutecznie wykorzystać obecność na Facebooku uwzględniając najświeższe zmiany tej platformy oraz - o jakich innych platformach należy myśleć w 2015 roku?
  • customer experience - jak uatrakcyjniać doświadczenie marki wykorzystując trendy w emarketingu?

Pomożemy nabyć umiejętność strategicznego planowania komunikacji i wskażemy jak jeszcze efektywniej wykorzystać potencjał mediów cyfrowych. Podczas dwudniowej sesji szkoleniowo-warsztatowej szczegółowo przedstawione i  omówione zostaną m.in. kolejne etapy planowania strategii komunikacji. Praca w grupach i liczne studia przypadków pozwolą na efektywne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

Uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty potwierdzające uczestnictwo.

Prowadzący:  

Marcin Maj

W branży reklamowej nieprzerwanie od 16 lat. W OS3 pojawił się 13 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3, OSTRYGA, mobileGo, Faster&Better, Mr Target) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym. Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach Golden Arrow, PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Częsty gość branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych.

W 2014 został wyróżniony tytułem AdMan 2013. 

 

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu od 11 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach i agencjach reklamowych. Jest współtwórcą grupy marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował także agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA. Od 2012 roku związany z OS3. Jako Business Development Director doradza Klientom agencji i odpowiada za rozwój usług i produktów. Ponadto dzieli się doświadczeniem jako coach komunikacji marketingowej, prelegent na czołowych konferencjach branżowych, autor wielu publikacji i wykładowca akademicki. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne. Jest uznanym ekspertem w zakresie wielopoziomowych strategii komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów.

Agenda 

 

DZIEŃ 1. (SZKOLENIE) 

 

9:00 - 09:30
Rejestracja uczestników

 

09:30 - 11:00

Digital Landscape 2015 - obraz rynku mediów cyfrowych i polskich Internautów

 

11:00 - 11:10

Przerwa kawowa

 

11:10 - 13:00

Konsument w cyfrowym świecie. Kim są smart konsumenci, co ich ukształtowało? Jak prowadzić z nimi komunikację uwzględniając efekt ZMOT, ROPO, omni-channel marketing, FOMO i inne zjawiska?

 

13:00 - 14:00

Przerwa obiadowa 

 

14:30 - 15:30

W pogoni za skutecznością - customer experience, autentyczność i obsesja na punkcie Klienta. Czyli o tym, co staowi sekret najbardziej skutecznych kampanii zdobywających najbardziej prestiżowe nagrody w Polsce i na świecie

 

15:30 - 17:00

Trendy w komunikacji cyfrowej - rozwiązania, narzędzia i technologie, które zmieniają świat.

 

17:00 - 17:20

Sesja pytań i odpowiedzi                                                                                   

Od określenia celów po strategię działań - planowanie strategiczne krok po kroku. Rola insightu w tworzeniu strategii.

 

16:30 - 17:30

Od briefu po realizację - jak zorganizować współpracę z agencją?

 

 

DZIEŃ 2. (WARSZTAT)

 

9:30 - 10:00
Przywitanie uczestników 

 

10:00 - 11:00

Od określenia celów po strategię działań - planowanie strategiczne krok po kroku. Rola insightu w tworzeniu strategii.

 

11:00 - 11:30

Rozpoczęcie warsztatu - zapoznanie uczestników z zadaniem warsztatowym

 

11:30 - 11:45

Przerwa kawowa

 

11:45 - 13:00

Praca w grupach - próba identyfikacji barier strategicznych, definicji celów i wyprowadzenia insightu wraz z briefem kreatywnym.

 

13:00 - 14:00

Przerwa obiadowa

 

14:00 - 16:00

Praca w grupach - próba wypracowania taktyki działań

 

16:00 - 16:30

Przedstawienie wyników prac

 

16:30 - 17:00

Komentarz ekspercki, sesja pytań i odpowiedzi i zakończenie szkolenia.

Koszt uczestnictwa:

1.480 PLN + VAT


Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>  

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

Warunkiem uczestnictwa:

jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl


Zapisz się - karta zgłoszenia 

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty

Prawa Autorskie Copyright © 2015 MAY AGENCY TRAINING 

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.

 

 

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3