Sopot, 8 – 9 czerwca 2015 r.
Hotel Haffner Business & Pleasure****, ul. Haffnera 59
Hotel Bayjonn****, ul. Powstańców Warszawy 7
Hotel Novotel Gdańsk Marina****, Gdańsk/Sopot, ul. Jelitkowska 20
Zatoka Sztuki Centrum Art & Business, ul. Mamuszki 14
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom praktycznych i teoretycznych aspektów z zakresu trendów w komunikacji w mediach cyfrowych.
Podczas dwudniowego spotkania wprowadzimy Cię w tematykę strategicznego planowania planowania komunikacji w Internecie i mediach cyfrowych uwzględniając trendy, nowe narzędzia i skuteczne rozwiązania sprawdzone przez największe światowe marki.
Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem w Internecie po stronie korporacji oraz średnich i dużych przedsiębiorstw, jak również pracownikom agencji i domów mediowych - w szczególności Brand Managerom i Product Managerom, Dyrektorom Marketingu, osobom odpowiedzialnym za promocję, marketing i wsparcie sprzedaży w sieci.
Odpowiemy na pytania:
Przedstawimy w postaci studium przypadków, badań i twardych faktów:
Pomożemy nabyć umiejętność strategicznego planowania komunikacji i wskażemy jak jeszcze efektywniej wykorzystać potencjał mediów cyfrowych. Podczas dwudniowej sesji szkoleniowo-warsztatowej szczegółowo przedstawione i omówione zostaną m.in. kolejne etapy planowania strategii komunikacji. Praca w grupach i liczne studia przypadków pozwolą na efektywne wykorzystanie zdobytej wiedzy.
Uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty potwierdzające uczestnictwo.
Marcin Maj
W branży reklamowej nieprzerwanie od 16 lat. W OS3 pojawił się 13 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3, OSTRYGA, mobileGo, Faster&Better, Mr Target) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym. Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach Golden Arrow, PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Częsty gość branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych.
W 2014 został wyróżniony tytułem AdMan 2013.
Krzysztof Winnik
Związany z rynkiem reklamy i marketingu od 11 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach i agencjach reklamowych. Jest współtwórcą grupy marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował także agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA. Od 2012 roku związany z OS3. Jako Business Development Director doradza Klientom agencji i odpowiada za rozwój usług i produktów. Ponadto dzieli się doświadczeniem jako coach komunikacji marketingowej, prelegent na czołowych konferencjach branżowych, autor wielu publikacji i wykładowca akademicki. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne. Jest uznanym ekspertem w zakresie wielopoziomowych strategii komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów.
DZIEŃ 1. (SZKOLENIE)
9:00 - 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 11:00
Digital Landscape 2015 - obraz rynku mediów cyfrowych i polskich Internautów
11:00 - 11:10
Przerwa kawowa
11:10 - 13:00
Konsument w cyfrowym świecie. Kim są smart konsumenci, co ich ukształtowało? Jak prowadzić z nimi komunikację uwzględniając efekt ZMOT, ROPO, omni-channel marketing, FOMO i inne zjawiska?
13:00 - 14:00
Przerwa obiadowa
14:30 - 15:30
W pogoni za skutecznością - customer experience, autentyczność i obsesja na punkcie Klienta. Czyli o tym, co staowi sekret najbardziej skutecznych kampanii zdobywających najbardziej prestiżowe nagrody w Polsce i na świecie
15:30 - 17:00
Trendy w komunikacji cyfrowej - rozwiązania, narzędzia i technologie, które zmieniają świat.
17:00 - 17:20
Sesja pytań i odpowiedzi
Od określenia celów po strategię działań - planowanie strategiczne krok po kroku. Rola insightu w tworzeniu strategii.
16:30 - 17:30
Od briefu po realizację - jak zorganizować współpracę z agencją?
DZIEŃ 2. (WARSZTAT)
9:30 - 10:00
Przywitanie uczestników
10:00 - 11:00
Od określenia celów po strategię działań - planowanie strategiczne krok po kroku. Rola insightu w tworzeniu strategii.
11:00 - 11:30
Rozpoczęcie warsztatu - zapoznanie uczestników z zadaniem warsztatowym
11:30 - 11:45
Przerwa kawowa
11:45 - 13:00
Praca w grupach - próba identyfikacji barier strategicznych, definicji celów i wyprowadzenia insightu wraz z briefem kreatywnym.
13:00 - 14:00
Przerwa obiadowa
14:00 - 16:00
Praca w grupach - próba wypracowania taktyki działań
16:00 - 16:30
Przedstawienie wyników prac
16:30 - 17:00
Komentarz ekspercki, sesja pytań i odpowiedzi i zakończenie szkolenia.
1.480 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |