Work-Life Balance współczesnej kobiety - jak pogodzić pracę zawodową z udanym życiem rodzinnym.
3-dniowy warsztat rozwoju osobistego z Małgorzatą Wasilewską
Hotel SPA Dr Irena Eris*****, Wzgórza Dylewskie, 25 – 27 sierpnia 2015 r.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- organizację i poprowadzenie trzydniowego szkolenia przez trenera,
- dwa noclegi w pokoju 1-osobowym w dniach 25.08.2015 r. oraz 26.08.2015 r. oraz dwa śniadania,
- kolację i nocleg w przeddzień szkolenia w dniu 24.08.2015 r. (dodatkowa opłata w wysokości 490 PLN netto),
- nieograniczone wejścia do Centrum SPA (basen, zespół saun, parowa, sucha, termarium, jacuzzi, siłownia, studio cardio),
- Wybrany pakiet zabiegu SPA w cenie 150 PLN,
- serwisy kawowe, śniadania, obiady,
- kolację uroczystą z dodatkowymi atrakcjami w dniu 25.08.2015 r.
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- konsultacje z trenerem po szkoleniu.
Uwaga! Dla osób towarzyszących oraz dzieci do lat 12-tu przygotowaliśmy specjalne, niższe ceny i dodatkowe atrakcje!
Możliwy przyjazd jeden lub dwa dni wcześniej w specjalnej, niższej cenie!
Program:
I. Motywowanie w domu i w pracy.
„Zauważyłem, że te same błędy popełniam w pracy i w domu. Trudno mi zauważyć sukcesy pracowników i osiągnięcia moich dzieci. Dzieci mówią, że ciągle się czepiam. Ciekawe co mówią pracownicy? Po szkoleniu „motywowanie w domu i w pracy” będę bardziej uważny i konsekwentny”
Zbigniew Grzybki
- Rola menadżera w efektywnym zarządzaniu, a rola rodzica i małżonka w związku.
- Perspektywa menadżera, a perspektywa podwładnego – perspektywa moja i innych członków rodziny.
- Portret efektywnego człowieka skutecznie motywującego do zmiany.
- Czym jest motywacja i motywowanie? - Ujęcie praktyczne.
- Motywatory a czynniki higieny - dwuczynnikowa teoria Herzberga – teoria i jej zastosowanie w praktyce.
- Hierarchia potrzeb Maslowa - jak rozpoznać dominującą potrzebę innego człowieka i w oparciu o nią efektywnie motywować?
- Znaczenie bodźców i ich bilans, analiza i rozkład bodźców psychicznych i fizycznych, rytualnych i spontanicznych.
- Zlecanie zadań i delegowanie w biznesie, a zawieranie kontraktu z członkami rodziny.
- Monitorowanie i kontrola. Ocena wykonania zadania i udzielanie informacji zwrotnej. Funkcja motywująca i rozwojowa oceny, kilka zasad udzielania informacji zwrotnej. Rodzaje bodźców. Wdrożenie modelu oceny.
II. Efektywna komunikacja nie tylko w pracy.
„Mój szef ma ucho szczególnie wyczulone na płaszczyznę relacji, czyli słysząc komunikat, wychwytuje, jaki mówca ma do niego stosunek. Moja żona ma ucho szczególnie wyczulone na płaszczyznę apelową, czyli słysząc komunikat, wychwytuje, co osoba mówiąca chce, aby zrobiła. A ja jestem wyczulony na płaszczyznę rzeczową – wszystko słyszę dosłownie. To trudne, ale teraz mam przynajmniej pomysł jak się z nimi porozumieć”
Alek Sowa
- Skuteczne słuchanie - jak mówić i słuchać, żeby inni chcieli z nami rozmawiać?
- Test von Huna – która z czterech płaszczyzn komunikacji jest aktywna u mnie, a która u partnera?
- Asertywności, jako fundament efektywnego dialogu.
- Skuteczna argumentacja - techniki wywieranie wpływu i unikania manipulacji.
- Analiza trudnych sytuacji - trudnego partnera.
- Jak nawiązać dobry kontakt z każdą osobą - mowa ciała w ćwiczeniach.
III. Współpraca w partnerstwie.
„Po zajęciach zastosowałam metodę FUKO przekazując mężowi trudną informację. Po raz pierwszy się nie pokłóciliśmy, a ja dobrze się z tym czułam.”
Monika Kliś
- Jak unikać plotek i tworzyć dobrą atmosferę w domu, pracy i innych miejsc do których z przyjemnością się wraca?
- Jaką rolę pełnię w relacjach? Z kim chętnie przebywam, a z kim mam konflikty?
- Zaufanie, szacunek, wsparcie, czyli budowanie podstaw współpracy elastycznych i samodzielnych związków.
- Odkrywanie zasad powstawania empatii i synergii, czyli jak stworzyć coś doskonałego.
IV. Mowa ciała w praktyce.
„Już żaden polityk mnie nie oszuka!”
Ewa Kwiatkowska
- Budowanie wizerunku i dobrego kontaktu oraz ich wpływ na postrzeganie naszej osoby.
- Eksperyment Mahrabiana – omówienie wniosków statystycznych dotyczących wpływu za pomocą komunikacji werbalnej, niewerbalnej i parawerbalnej.
- Wywieranie wpływu za pomocą mowy ciała i proksemiki.
- Kotwiczenie pożądanych stanów emocjonalnych odbiorców.
- Nawiązanie kontaktu podczas spotkania.
- Dopasowanie i prowadzenie Klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją.
- Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi.
- Diagnoza postaw otwartych i zamkniętych, sygnałów kłamstwa i budowania wiarygodności.
- Analiza gestów których należy unikać.
V. Zmiany, zmiany, zmiany...
„Zawsze lubiłam zmiany, ale nie te fundowane mi przez innych! Dziś wiem jak rozpoznać własne reakcje i jakie działania podjąć aby było mi łatwiej.”
Julia Skarzyńska - Wilk
- Nieunikniona zmiana w domu lub w pracy, jako przejście od zagrożenia do szansy
- Doświadczenie zmiany w praktyce – kształtowanie świadomości nieuchronności zmian.
- „Mój osobisty proces zmian” – auto-test.
- Akceptacja zmian, a poziom doinformowania – prezentacja i omówienie wniosków statystycznych.
VI. Inteligencja emocjonalna.
„Nigdy nie sądziłam, że złość jest dobra, jak każde inne uczucie, że zanim znów nawrzeszczę na córkę muszę przyjrzeć się mojej złości i zastanowić o czym ważnym mnie informuje”
Jolanta B.
- Dlaczego robię to co robię? Co mną kieruje? Jak emocje i otoczenie sterują moimi działaniami? Jak skutecznie kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.
- Umysł racjonalny a umysł emocjonalny – IQ, EQ – co decyduje o naszym sukcesie w życiu?
- Test – autodiagnoza inteligencji emocjonalnej.
- Samoregulacja – panowanie nad swoimi stanami wewnętrznymi i impulsami.
VII. Czas to pieniądz – trening zarządzania sobą w czasie.
- Diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu.
- Jak planować i czy to w ogóle ma sens? Osobisty potencjał czasu.
- Ile kosztuje zła organizacja czasu?
- Zadania ważne czy pilne. Metody ustalania i realizacji priorytetów. Jak radzić sobie z poleceniem ASAP płynących z kilku stron (priorytety).
- Teoria małp Onkena, czyli jak nie dopuścić do tego, żeby inni obarczali mnie swoją pracą.
- Jak umiejętnie oddzielić życie prywatne od życia zawodowego?
VIII. Zarządzanie stresem i asertywność.
- Jak powstają i o czym informują nas emocje? Analiza informacji przekazywanych przez emocje.
- Poznanie i przećwiczenie asertywnych technik odmowy, dyskusji, wyrażania próśb i opinii, reakcji na krytykę...
- Typologia ludzkich zachowań, czyli jak być asertywnym i zmniejszać swój stres.
IX. Psychosemantyka i wywieranie wpływu.
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (mapa umysłu i sposoby filtrowania informacji)
- Systemy reprezentacji VAKog – jak komunikują się wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy? Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji interlokutora oraz dopasować się do niego?
- Praktyczne sposoby kierowania percepcji na pożądane przez nas obszary.
- Siła implikacji, presupozycji oraz magia słów: „nie“, „ale“, „ponieważ“ oraz „spróbuj“.
- Zaprzeczenia – rozwijanie umiejętności przywracania kontroli nad procesem.
- Ćwiczenie umiejętności wywoływania zamierzonych reakcji i eliminowanie konfliktów.
- Ukryte sugestie – rozwijanie umiejętności omijania oporu.
- Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzie perswazji.
Metodologia szkoleń:
Szkolenia mają charakter treningu behawioralnego zorientowanego na kształtowanie konkretnych zachowań. Poprowadzone są w formie interaktywnej, z zastosowaniem ćwiczeń, przykładów praktycznych, pracy w grupie i podgrupach. W trakcie krótkich wykładów zaprezentowana zostanie teoria niezbędna do zwiększenia kompetencji.
W czasie prowadzenia warsztatu zastosowane zostaną następujące metody rozwijania kompetencji:
- Prezentacje interaktywne
- Dyskusje na forum
- Praca w podgrupach
- Praktyczne przykłady
- Gry z elementami humoru
- Ćwiczenia indywidualne
- Case study i autotesty
- Film instruktażowy
Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego, uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22
Prowadzący:
Małgorzata Wasilewska
Trener biznesu, pedagog i psycholog. Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, kierunku psychologia na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowego studium w Polskim Instytucie Ericksonowskim. Od 12 lat trener, wykładowca i autorka programów szkoleniowych. Posiada amerykański certyfikat „One Brain” 2 stopnia, jest certyfikowanym Practitioner in art of NLP oraz Master Practitioner in Art of NLP. Wykładowca Studium Menedżera Fundacji KUL - Seminaire Polonais
De Paris. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania czasem, negocjacji, rozwoju, autoprezentacji, asertywności, relacji interpersonalnych, NLP, rozwiązywania konfliktów i stresu, zarządzania sprzedażą, negocjacji i obsługi Klienta oraz szkoleń menedżerskich (zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, motywowanie). Prowadzi szkolenia i indywidualne konsultacje z autoprezentacji, relacji interpersonalnych i radzenia sobie ze stresem.
Jej Klienci to m.in.: GE Money Bank, BOŚ, BRE BANK, Raiffeisen, PZU, Astellas Pharma Sp. z o.o., Polfarmex S.A., Telekomunikacja Polska S.A., UPC, PKO, , NIVEA, Makro Cash and Carry, MPunkt, Masterfoods, Radio Eska, Orbis, Levi’s, Renault, Mittal Steel, Adeecco.
Koszt uczestnictwa:
1.950 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- organizację i poprowadzenie trzydniowego szkolenia przez trenera,
- dwa noclegi w pokoju 1-osobowym w dniach 25.08.2015 r. oraz 26.08.2015 r. oraz dwa śniadania,
- kolację i nocleg w przeddzień szkolenia w dniu 24.08.2015 r. (dodatkowa opłata w wysokości 490 PLN netto),
- nieograniczone wejścia do Centrum SPA (basen, zespół saun, parowa, sucha, termarium, jacuzzi, siłownia, studio cardio),
- Wybrany pakiet zabiegu SPA w cenie 150 PLN,
- serwisy kawowe, śniadania, obiady,
- kolację uroczystą z dodatkowymi atrakcjami w dniu 25.08.2015 r.
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- konsultacje z trenerem po szkoleniu.
Uwaga! Dla osób towarzyszących oraz dzieci do lat 12-tu przygotowaliśmy specjalne, niższe ceny i dodatkowe atrakcje!
Warunkiem uczestnictwa:
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 14 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
Prawa Autorskie Copyright © 2015 MAY AGENCY TRAINING
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością MAY AGENCY TRAINING. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY TRAINING podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY TRAINING zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY TRAINING (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez MAY AGENCY TRAINING w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.