Uczestnik po ukończeniu szkoły otrzymuje Międzynarodowy Certyfikat Brian Tracy International, uznawany w 36 krajach świata.
Szkoła Storytellingu biznesowego przygotowana we współpracy z Brian Tracy International.
Kiedy chcesz, aby ludziom zależało, opowiedz STRATEGICZNĄ historię
Termin: 29 - 30 września 2015 r.
Storytelling to kluczowa umiejętność przywódcza
W XXI wieku nikt nie chce być “zarządzany”. Jeśli chcesz, aby ludziom zależało, opowiedz historię. Jak wyrażać uznanie publicznie? Opowiedz etos bohaterski o dokonaniach pracownika w skali 1:1. Opowiadanie "przy firmowym ognisku" tworzy poczucie wspólnego celu. Słuchając historii ludzie stają się gotowi do działania.
Uczestnicy doświadczają różnych typów historii i konstruują własne strategiczne historie:
Termin: 20 - 21 października 2015 r.
Storytelling to rewolucyjna umiejętność sprzedażowa
W XXI wieku nie ma tolerancji dla sprzedaży. Dobrze opowiedziana historia to towarzyski prezent. Klient myśli: To tylko historia. Posłucham dla przyjemności.
Dostajesz dużo życzliwej uwagi. Storytelling buduje zaufanie i realny kontakt na przestrzeni sekund. Kiedy opowiadasz o kimś podobnym, kto miał podobny problem, klient myśli: To mógłbym być ja. Właściwa historia zmienia obojętnego klienta w zaangażowanego.
W trakcie warsztatów Uczestnicy przygotowują historie sprzedażowe i odkrywają:
Termin: 17 - 18 listopada 2015 r.
Storytelling to nowoczesna umiejętność prezentacyjna
W XXI wieku slajdy nie działają. Ludzie nie słuchają, nie angażują się albo nie pamiętają – chyba, że opowiadasz. Historie łatwo zapamiętać i łatwo wrzucić do prezentacji nawet kiedy jest “gorąco”. Dostarcz przeżycia. To remedium dla apatycznych prezentacji. Od prezentacji oczekujemy realnego kontaktu z prowadzącym. Storytelling odblokowuje prezentera. Słuchając historii ludzie zapamiętują bez wysiłku.
Podczas warsztatu uczestnicy praktykują:
Termin: 8 - 9 grudnia 2015 r.
Storytelling to umiejętność autoprezentacyjna
W XXI wieku najważniejsze jest pytanie jaka jest Twoja historia. Jeśli jej nie opowiesz, ludzie opowiedzą ją sobie sami. Zarządzaj wiedzą na swój temat przy pomocy strategicznych historii.
Menedżer, który ma silną markę, pomaga współpracownikom podejmować decyzje i unika przypadkowych zadań. Sprzedawca, którego marka komplementuje produkt, usprawnia proces sprzedaży.
Profesjonalista, który daje wyobrażony podgląd swojego stylu działania, może udowodnić siebie w dwie minuty.
Podczas seminarium Uczestnicy aranżują własną markę i uczą się:
Michał Celmerowski
Psycholog. Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoła Wyższej Psychologii Społecznej. Corporate coach. 11 lat doświadczenia w nauczaniu umiejętności komunikacyjnych po polsku i po angielsku.
Certyfikowany trener biznesu. Od 7 lat jako badacz i praktyk zajmuje się storytellingiem.
Uczestnik po ukończeniu szkoły otrzymuje Międzynarodowy Certyfikat Brian Tracy International, uznawany w 36 krajach świata.
Szkoła Storytellingu biznesowego przygotowana we współpracy z Brian Tracy International.
Jako uczestnik otrzymujesz:
9.400 PLN +23% VAT
Przy zgłoszeniu do 08.09.2015 : 8.200 PLN +23% VAT
Udział w zajęciach na jednym module: 2.400 PLN +23% VAT
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |