SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

SZKOŁA storytellingu biznesowego 

Uczestnik po ukończeniu szkoły otrzymuje Międzynarodowy Certyfikat Brian Tracy International, uznawany w 36 krajach świata.
Szkoła Storytellingu biznesowego przygotowana we współpracy z Brian Tracy International.


Zapisz się - karta zgłoszenia


Kiedy chcesz, aby ludziom zależało, opowiedz STRATEGICZNĄ historię

 

Moduł 1: Storytelling dla Liderów

Termin: 29 - 30 września 2015 r.

 

Wykorzystanie storytellingu w zarządzaniu zespołem

 

Storytelling to kluczowa umiejętność przywódcza

W XXI wieku nikt nie chce być “zarządzany”. Jeśli chcesz, aby ludziom zależało, opowiedz historię. Jak wyrażać uznanie publicznie? Opowiedz etos bohaterski o dokonaniach pracownika w skali 1:1.  Opowiadanie "przy firmowym ognisku" tworzy poczucie wspólnego celu.  Słuchając historii ludzie stają się gotowi do działania.


Uczestnicy doświadczają różnych typów historii i konstruują własne strategiczne historie:

  • jak komunikować wizję 
  • jak wyrażać uznanie dla dokonań pracowników
  • jak przekonać nieprzekonanych
  • jak angażować ludzi we wspólny cel
  • jak budować kulturę zaufania w zespole
  • jak tworzyć dobry klimat
  • jak angażować ludzi we wspólny cel
  • jak przekazywać wiedzę know how w kontekście historii
  • jak krytykować dyplomatycznie
  • jak mówić motywacyjne i mobilizować ludzi,  jak uprzedzać obiekcje

Moduł 2: Storytelling sprzedażowy

Termin: 20 - 21 października 2015 r.


Storytellingowe techniki sprzedaży


Storytelling to rewolucyjna umiejętność sprzedażowa

W XXI wieku nie ma tolerancji dla sprzedaży. Dobrze opowiedziana historia to towarzyski prezent. Klient myśli: To tylko historia. Posłucham dla przyjemności.
Dostajesz dużo życzliwej uwagi.  Storytelling buduje zaufanie i realny kontakt na przestrzeni sekund. Kiedy opowiadasz o kimś podobnym, kto miał podobny problem, klient myśli: To mógłbym być ja. Właściwa historia zmienia obojętnego klienta w zaangażowanego.


W trakcie  warsztatów Uczestnicy przygotowują historie sprzedażowe i odkrywają:

  • jak szybko zdobyć zaufanie nowego klienta
  • jak posługiwać się storytellingiem w rozmowach z klientem
  • jak sprzedawać w kontekście towarzyskiej historii
  • jak przedstawić korzyści w realnym kontekście
  • jak tworzyć potrzebę  i jak sprzedawać nie prowokując reakcji obronnej
  • jak rozwiewać obiekcje
  • jak wytworzyć pozytywny stosunek do produktu
  • jak odpowiadać na pytania przy użyciu sprzedażowych historii
  • jak opowiadać o powstawaniu rozwiązania
  • jak przekonać ludzi do projektu czy pomysłu

Moduł 3: Storytelling w profesjonalnych prezentacjach

Termin: 17 - 18 listopada 2015 r.


Nowoczesna technika prowadzenia prezentacji

 

Storytelling to nowoczesna umiejętność prezentacyjna

W XXI wieku slajdy nie działają. Ludzie nie słuchają, nie angażują się albo nie pamiętają – chyba, że opowiadasz.  Historie łatwo zapamiętać i łatwo wrzucić do prezentacji nawet kiedy jest “gorąco”.  Dostarcz przeżycia. To remedium dla apatycznych prezentacji. Od prezentacji oczekujemy realnego kontaktu z prowadzącym. Storytelling odblokowuje prezentera. Słuchając historii ludzie zapamiętują bez wysiłku.


Podczas warsztatu uczestnicy praktykują:

  • jak odblokować swoją ekspresywność
  • jak barwnie opowiadać
  • jak włączyć storytelling do profesjonalnej prezentacji
  • jak zilustrować dowolny punkt
  • jak opowiadać do grupy ludzi z dużą pewnością siebie
  • jak bezpiecznie rozpocząć prezentację

Moduł 4: NARRACYJNY MARKETING OSOBISTY (personal branding)

Termin: 8 - 9 grudnia 2015 r.


Jak zarządzać wiedzą o sobie przy użyciu storytellingu


Storytelling to umiejętność autoprezentacyjna
W XXI wieku najważniejsze jest pytanie jaka jest Twoja historia. Jeśli jej nie opowiesz, ludzie opowiedzą ją sobie sami.  Zarządzaj wiedzą na swój temat przy pomocy strategicznych historii.

Menedżer, który ma silną markę, pomaga współpracownikom podejmować decyzje i unika przypadkowych zadań. Sprzedawca, którego marka komplementuje produkt, usprawnia proces sprzedaży.  

Profesjonalista, który daje wyobrażony podgląd swojego stylu działania, może udowodnić siebie w dwie minuty.


Podczas seminarium Uczestnicy aranżują własną markę i uczą się:

  • jak komunikować wizerunek, który komplementuje produkt i usprawnia sprzedaż
  • jak ugruntować wizerunek lidera
  • jak budować silną markę opowiadając historię i podejmując działania, które stają się dla innych historią
  • jak komunikować strategiczną wiedzę o sobie w kontekście historii
  • jak zarządzać swoją karierą kierując się marką osobistą (personal brand)

Prowadzący:

Michał Celmerowski

 

Psycholog. Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoła Wyższej Psychologii Społecznej. Corporate coach. 11 lat doświadczenia w nauczaniu umiejętności komunikacyjnych po polsku i po angielsku.
Certyfikowany trener biznesu. Od 7 lat jako badacz i praktyk zajmuje się storytellingiem.

 

  • Doradca w zakresie narracyjnych strategii komunikacji: narracyjny PR dla osób i organizacji, narracyjna komunikacja wewnętrzna/ PR wewnętrzny, narracyjna strategia komunikowania procesu zmiany w organizacji, budowanie tożsamości organizacyjnej, marketing narracyjny, narracyjność reklam i narracyjny marketing polityczny.
  • Założyciel Storytelling Institute - pierwszej firmy w Polsce, która specjalizuje się w storytellingu i rozwiązaniach narracyjnych.
  • Członek stowarzyszenia Experiental Learning. "Competent Communicator" stowarzyszenia Toastmaster's International. Specjalizuje się w narracyjnych strategiach komunikacji: storytellingu biznesowym i menedżerskim, marketingu narracyjnym, narracyjnych technikach sprzedaży, narracyjnym personal brandingu, storytellingu dla liderów, storytellingu we wdrażaniu zmian oraz perswazji narracyjnej w negocjacjach.
  • Trener prowadzi warsztaty, coaching i wykłady.
  • Doświadczenie radiowe i telewizyjne.
  • Performer (stand up, slamy, pecha kucha, improwizowany kabaret). Uczestnik warsztatów storytellingu (M. Malinowski), aktorskiego (P. Filonowicz), improwizacji teatralnej (M. Sufin), pantomimy (E. Ciszewska, G. Goldston, P. Bachero, S. Emiliano).

MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT

Uczestnik po ukończeniu szkoły otrzymuje Międzynarodowy Certyfikat Brian Tracy International, uznawany w 36 krajach świata.
Szkoła Storytellingu biznesowego przygotowana we współpracy z Brian Tracy International.  

Twoja INWESTYCJA

Jako uczestnik otrzymujesz:

  1. 8 dni praktycznych warsztatów (64 h)
  2. Pakiet płyt:
    CD "Doskonałe Wystąpienia Publiczne" Brian Tracy,
    CD "Sztuka zarządzania sprzedażą" Brian Tracy
  3. Pakiet książek: "Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo" Brian Tracy i Robert Kozak; "Jak przewodzą najlepsi liderzy"
  4. Materiały i skrypty szkoleniowe (druk + PDF)
  5. Lunch i przerwy kawowe podczas spotkań
  6. Bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej Akademia Briana Tracy akademiabriantracy.pl (w czasie trwania szkoły)
  7. Networking - bezcenne

INWESTYCJA W SZKOŁĘ:

9.400 PLN +23% VAT
Przy zgłoszeniu do  08.09.2015 : 8.200 PLN
+23% VAT


Udział w zajęciach na jednym module: 2.400 PLN +23% VAT


Zapisz się - karta zgłoszenia

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3