SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

  << powrót <<
  

Marcin Maj



Marcin Maj



 


Tematy wykładów:

 

Kwestie dzieci i ich intuicyjnego podejścia do technologii i ich obecność w internecie:

  • Współczesne, digitalowe dzieci (technologia wyssana z mlekiem matki, brak znajomości świata analogowego) – stereotypy vs. rzeczywistość
  • Dzieci w sieci i ich potrzeby – czy internet dziecka i rodzica, to jeszcze ten sam internet?
  • Fenomen bliskich relacji tylko na chwilę i zamykania się dzieci w wirtualne społeczności
  • Urządzenia mobilne w życiu dziecka – czy rodzice powinni się bać?

Kwestie społeczno-ekonomiczne:

  • Sharing economy (gospodarka współdzielenia) – czy taki trend ma szansę na rozwój w Polsce?
  • Czynniki kształtujące współczesne społeczeństwo i sposób postrzegania rzeczywistości
  • Nowoczesne podejście do biznesu z ekologią w tle
  • Potrzeba autentyczności a zaawansowana technologia

Kwestie HR i poszukiwania pracy przez Polaków:

  • Błędnie konstruowane życiorysy – 85% cv jest odrzucanych po 10 sek. od ich otwarcia
  • Najczęściej popełniane błędy podczas pisania życiorysu
  • Co jest ważniejsze – wykształcenie czy doświadczenie, jak je opisać?

Wszelkie tematy około reklamowe i wizerunkowe:

  • Efektywna komunikacja w reklamie
  • Kampanie polityczne i najczęściej popełniane błędy wizerunkowe
  • Przełamywanie schematów


 
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji – prezes Grupy OS3. W branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat. Jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego, jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Niejednokrotnie był prelegentem na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego oraz efektywnej komunikacji.
Jest współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska).





Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3