SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

  << powrót <<
  

Juliusz Kaszyński



Juliusz Kaszyński



 


W mediach pracuje od ponad 20 lat. Ma doświadczenie telewizyjne, radiowe, prasowe i internetowe. 

Zaczynał jako DJ w małym, rockowym radiu. Później był reporterem w redakcji informacji i autorem audycji motoryzacyjnej, w Radiu Łódź.

 

Od 2000 roku pracuje w mediach ogólnopolskich. Przez kilka lat w Programie Trzecim Polskiego Radia jako reporter i wydawca. Jednocześnie w Wirtualnej Polsce moderował czaty z ekspertami. 

Z TVN jest związany od 12 lat. Zaczynał jako producent i wydawca. Obecnie w TVN24 prowadzi program informacyjny – „Teleserwis”.

 

Przez 8 lat był też współautorem i prowadzącym program „Turbo-Kamera” w TVN Turbo. To pierwszy w Polsce interwencyjny program poruszający tematykę motoryzacyjną. 

Jest także wykładowcą dziennikarstwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Opracował autorski program rozwiązywania sytuacji kryzysowych w relacji klient – dziennikarz – pracownik.

Posiada szeroką wiedzę z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych.

Jego zainteresowania to polityka zagraniczna, historia, nowe technologie, motoryzacja i sport (narciarstwo, żeglarstwo, piłka nożna, siatkówka, koszykówka, badminton).


 

Dodatkowo, oprócz prowadzenia szeroko pojętych konferencji, Juliusz Kaszyński specjalizuje się
w szkoleniach i warsztatach dla właścicieli i pracowników serwisów samochodowych

 

Przez wiele lat pracy przenalizował setki sporów, w których po jednej stronie był niezadowolony klient, a po drugiej niemający sobie nic do zarzucenia sprzedawca, albo mechanik. Każdy z nich miał swoje racje i zawsze towarzyszyły tej dyskusji wielkie emocje.

Temperatura dodatkowo rosła, gdy do akcji wkraczali reporterzy. Bez zapowiedzi, z włączoną kamerą, zasypujący pytaniami, nieprzygotowanych do rozmowy pracowników. Niewielu w takiej sytuacji potrafi zachować zimną krew…

Większości tych stresujących sytuacji można by uniknąć, gdyby na samym początku była dobra komunikacja, pełne zainteresowanie i umiejętność rozwiązywania sytuacji kryzysowych.

Przez te wszystkie lata zgromadził cały katalog błędów, które popełniają pracownicy serwisów i salonów. Bardzo dobrze poznałem oczekiwania i sposób myślenia właścicieli samochodów.  Znakomicie zna specyfikę współczesnych mediów i sposób działania dziennikarzy.

Dzięki temu wie co zrobić i jak postępować by do kosztownych dla wizerunku marki sytuacji nie dochodziło. Chce was tego nauczyć!

Cel:

  • zapobieganie sytuacjom kryzysowym
  • budowa pożądanego wizerunku marki
  • podniesienie jakości obsługi
  • zwiększenie liczbę zadowolonych klientów

Najkrótszą formą współpracy jaką proponuje jest 2 godzinne spotkanie, podczas którego:

  • scharakteryzuję sposób działania współczesnych mediów,
  • zaprezentuję i omówię sytuacje kryzysowe, w jakich znaleźli się pracownicy autoryzowanych serwisów,
  • zaproponuję sposoby rozwiązywania konfliktów na linii Klient/dziennikarz/pracownik.

 

Pogłębioną formą naszej współpracy może być 1-2 dniowe szkolenie zawierające moduł pracy indywidualnej oparty na „scenkach” z użyciem kamery.

Uczestnicy:

  • poczują co dzieje się gdy dziennikarz wchodzi do ich firmy
  • dowiedzą się co zrobić przed spotkaniem z reporterem,
  • nauczą się jak udzielać wywiadów,


Zajęcia prowadzę z użyciem interaktywnych metod, takich jak: brain storming, dyskusje moderowane, scenki oparte o realne case studies. Dokonuję analiz materiałów filmowych i zaobserwowanych działań niepożądanych, w relacji dziennikarz-pracownik.

Proponuję też opracowanie i przeprowadzenie wspólnego szkolenia dla działów obsługi i sprzedaży z naciskiem na zwiększenie współpracy między nimi.

Jako dodatkową formę współpracy oferuję:

  • opracowanie analizy zwyczajów i zasad obowiązujących w Państwa organizacji, w kwestii rozwiązywania sytuacji kryzysowych
  • przygotowanie rekomendacji postępowania w relacji pracownik-dziennikarz
  • opracowanie nowych procedur dotyczących komunikacji, odpowiadających wymogom i specyfice współczesnych mediów, będących jednocześnie w zgodzie z polityką informacyjną firmy.

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3