NOWOŚĆ NA RYNKU SZKOLENIOWYM! TERAZ W FORMULE OTWARTEJ!
Warszawa, Sesja I - 28-29 listopada 2018 r
Warszawa, Sesja II - 17-18 grudnia 2018 r
Warszawa, Sesja III - 14-15 stycznia 2019 r
1. Paradygmat. Kluczowe aspekty zarządzania.
2. Efektywność menedżerska.
3. Przywództwo.
5. Sprzedaż.
5. Proces komunikacji.
6. Delegowanie zadań.
7. Motywowanie.
Krzysztof Sarnecki
Przedsiębiorca, doradca wielu zarządów dużych firm. Połowę życia spędził w Stanach Zjednoczonych, a drugą w Europie. Ma za sobą ponad tysiąc procesów negocjacyjnych, z czego połowa międzynarodowych. Trener negocjacji o niezwykłej charyzmie z rzadką umiejętnością skutecznego przekazywania wiedzy.
Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prezenter i zawodowy mówca.
Z jego doświadczeń, w różnego rodzajach programach i konferencjach, skorzystało już ponad 500.000 osób w Polsce.
Jest absolwentem University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois). Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Twórca V Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.
Tomasz Zambrzycki
Konsultant i trener w zakresie planowania strategicznego, zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta dla firm w Stanach Zjednoczonych oraz od 2011 roku także dla polskich firm. Analityk i agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.
Wykładowca MBA Zarządzania Międzynarodowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych i prowadzeniu własnej działalności biznesowej w Stanach Zjednoczonych. Współzałożyciel Business Growth Consultants i Academy of Business and Career Development w Chicago. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University.
Obszary kompetencji:
Planowanie strategiczne
Czy Twoja firma „cierpi na przeciętność”, tj. brak wyraźnego zdefiniowania komu i czym służy, a przez to silnego pozycjonowania się w stosunku do konkurencji w umysłach klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych? W obecnej sytuacji rosnącej konkurencji, brak rzetelnej odpowiedzi na dwa najważniejsze strategiczne pytania: „Kto jest moim najlepszym klientem?” oraz „Dlaczego ten klient ma wybrać moją firmę, a nie firmę konkurencji?”, to przyczyna upadku wielu firm. Porozmawiamy jak to zmienić.
Zarządzanie operacyjne
Przy silnie malejących marżach, teraz, bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości liczy się skuteczność i wydajność KAŻDEJ osoby w firmie, a zwłaszcza osób mających kontakt z klientem. Każdy nieobsłużony lub źle obsłużony klient to strata dla firmy. Pomnożona przez liczbę dni działania firmy w roku to … przerażenie nie tylko dyrektora finansowego. Często np. w hotelu ważniejszą osobą od dyrektora marketingu, staje się osoba recepcjonisty. To ona uwiarygadnia obietnicę złożoną w reklamie. Jak więc zrobić, aby każda osoba w firmie pracowała z takim zaangażowaniem jak jej Prezes? Zapytaj mnie nie czy, lecz jak to jest możliwe.
Sprzedaż
Kiedyś bycie dobrym sprzedawcą polegało na dostępie do producentów. Potem na posiadaniu tzw. dobrych relacji z klientem. Dlaczego więc, kiedy era nadwyżki popytu nad podażą minęła, niewielu handlowców zmienia swój warsztat, a „pułapka prezentacyjna” to nadal standard rozmowy sprzedażowej? Jak przestać być kosztem, a zacząć być opłacalną inwestycją dla klienta? Dlaczego trzeba przestać sprzedawać, a powodować, aby klient chciał kupić?
Profesjonalna obsługa klienta
Uśmiechnięte twarze osób obsługujących klientów to zasadnicza zmiana, która dokonała się w ostatnich latach w naszym kraju w dużej liczbie firm. Czy wystarczająca? Co dzieje się z mile uśmiechająca się osobą w przypadku problemu? Klient ma zawsze rację!? NIE, lecz klient jest zawsze klientem. Czy Twoi ludzie mają prawdziwie profesjonalne umiejętności? Czy stosują Komunikację Nieantagonizującą i Mechanizm Akceptacji. Czy powodują, że klient wraca i poleca Twoja firmę? Osoby mające kontakt z klientem u naszych klientów już tak!
Przemysław Kaźmierczak
Konsultant i Trener sprzedaży. Doświadczony menedżer z zakresu sprzedaży oraz budowania i zarządzania zespołami sprzedażowymi.
Posiada olbrzymie doświadczenie w sprzedaży produktowej oraz usług.
Ekspert w dziedzinie jakości obsługi klienta oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
Jego kariera zawodowa to droga od przedstawiciela handlowego 25 lat temu po dyrektora zarządzającego firmami w ciągu ostatnich 10 lat.
Posiada doświadczenie zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach jak i w środowiskach międzynarodowych : CVS Boco, Renault Polska, Henry Kruse Polska, Metsa Tissue, Teamdress GesmbH Hamburg, dla których budował struktury sprzedaży w Polsce.
Praktyk w działaniu, skuteczny manager z nieprzeciętnymi umiejętnościami wdrażania nowoczesnych metod zarządzania i sprzedaży.
Uczestnictwo jednej osoby z danej Organizacji: 5.200,00 PLN +VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.
Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |