SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

baner

 

NOWOŚĆ NA RYNKU SZKOLENIOWYM! TERAZ W FORMULE OTWARTEJ!

TOP - MBA – Edycja XXIX. Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe. 6-dniowe kompendium dla menedżerów wyższego szczebla zarządzania


Warszawa, 
Sesja I - 28-29 listopada 2018 r 
Warszawa, Sesja II - 17-18 grudnia 2018 r  
Warszawa, Sesja III - 14-15 stycznia 2019 r 



Warszawa, Sesja I - 7-8 czerwca 2018 r  
Warszawa, Sesja II - 25-26 czerwca 2018 r  
Warszawa, Sesja III - 12-13 lipca 2018 r 

Wybrane opinie Uczestników:

"Warsztat był skoncentrowany na praktycznym zastosowaniu teorii zarządzania. Bardzo pozytywnie oceniam scenki sytuacyjne."
Paweł - branża reklamowa
"Zupełnie nowe podejście do tematu zarządzania! To dopiero pierwszy etap a już nie mogę doczekać się kolejnych zajęć!"
Tomasz - branża: zaawansowana technologicznie działalność poszukiwawczo-wydobywcza metali kolorowych
"Bardzo kompetentni wykładowcy!"
Jerzy - osoba prywatna
„Inspirujące!"
Adam - branża: komponenty dla sektora motoryzacyjnego/ chemia
"Zmiana sposobu myślenia"
Roma - branża usług dla innych przedsiębiorstw
"Niezwykle ciekawe, zaskakujące treści z potencjałem wdrożenia w rzeczywistej działalności zawodowej"
Maciej - branża reklamowa
"Praktyka! Bardzo interesujące"
Wacław - Administracja publiczna

Dla kogo?

  • Kadry zarządzającej wyższego szczebla zarządzania
  • Właścicieli firm

Co zyskasz?

  • najwyższy poziom kompetencji kierowniczych
  • kluczowe, nowoczesne narzędzia wywierania wpływu
  • zaawansowany system zarządzania czasem
  • umiejętności budowania skutecznego zespołu

 

Program:

1. Paradygmat. Kluczowe aspekty zarządzania.

  • Model nowoczesnego zarządzania
  • Czym jest moc sprawcza?
  • Role menedżera
  • Funkcje menedżera
  • MiDS – Myślenie i Działanie Systemowe
  • Menedżer XXI wieku
  • Zarządzanie zmianą

2. Efektywność menedżerska.

  • Triada Planowania
  • PROJECT MANAGEMENT – zarządzanie małym projektem
  • Time Management Zarządzanie sobą w czasie
  • System Zarządzania Czasem

3. Przywództwo.

  • Trzy klasyczne style przywództwa
  • Model przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda Poziomy przywództwa
  • Efektywny Zespół
  • Etapy budowania zespołu
  • Krzywa pracy zespołowej

5. Sprzedaż.

  • Sprzedaż transformacyjna
  • Proces sprzedaży
  • Lejek sprzedaży - Funneling
  • Algorytmy sprzedaży

5. Proces komunikacji.

  • Mózg człowieka a komunikacja - fundamentalne zasady
  • Zasady efektywnej komunikacji werbalnej - płaszczyzny przekazu
  • Rozpoznawanie stylu wypowiedzi rozmówcy i dostrojenie się do niego

6. Delegowanie zadań.

  • Spotkanie z małpą
  • Role delegowania
  • Poziomy delegowania zadań

7. Motywowanie.

  • Teoria XYZ
  • Teorie motywacji
  • Reprymenda motywująca i pochwała
  • Dwuczynnikowa teoria motywacji według Herzberga
  • Teoria percepcji Teoria motywowania poprzez wyznaczanie celów
  • 12 zasad wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze

Komentarz:

Ekonomia turbulencji, na którą składają się pojęcia chaosu i nielinearności, to wyzwanie dla dzisiejszego świata zarządzania. Zmiany pokoleniowe – nadchodząca dominacja na rynku pracy myślących i działających bardzo inaczej Pokolenia Y i Pokolenia Z – to jedna z największych barier rozwojowych dla dzisiejszych organizacji zarządzanych przez Pokolenie X. Większość stereotypów zarządczych odchodzi dzisiaj do lamusa. Budowanie relacji nie definiuje sprzedaży, rozpoznanie potrzeb klienta prowadzi jedynie do wegetacji, a klasyczne ofertowanie to „średniowiecze biznesu”. Świat wysoce konkurencyjny, dysponuje już wiedzą i narzędziami, które pozwalają stawiać skutecznie czoła tym wyzwaniom. Europa musi „gonić” ten świat. Polska to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się krajów na Starym Kontynencie. TOP MBA to nowoczesny, adoptowany z rynku amerykańskiego, z dostosowaniem do realiów Polski i Europy, program rozwoju kompetencji menedżerskich w oparciu o wiedzę i narzędzia, których większość nie zawierają europejskie programy regularnych studiów MBA. Z tego programu skorzystały już tysiące Właścicieli firm, Prezesów, Członków Zarządów, Dyrektorów i kluczowych Menedżerów w Polsce. Zajęcia prowadzone są przez przedsiębiorców, praktyków biznesu i jednocześnie charyzmatycznych trenerów z rzeczywistym wieloletnim doświadczeniem zarządczym w Stanach Zjednoczonych, a przez ostatnie lata w Europie. To jedyny taki program w Polsce – program konkretów odnoszących się do obecnej sytuacji rynkowej. Podchodzisz sceptycznie do tego stwierdzenia? Masz prawo. Jednocześnie sprawdź, dowiedz się o szczegóły. – zrozumiesz, dlaczego te słowa są wiarygodne.

Uczestnicy obecnej edycji szkolenia TOP MBA

      

Prowadzący:

Krzysztof Sarnecki

Przedsiębiorca, doradca wielu zarządów dużych firm. Połowę życia spędził w Stanach Zjednoczonych, a drugą w Europie. Ma za sobą ponad tysiąc procesów negocjacyjnych, z czego połowa międzynarodowych. Trener negocjacji o niezwykłej charyzmie z rzadką umiejętnością skutecznego przekazywania wiedzy.

Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prezenter i zawodowy mówca.

Z jego doświadczeń, w różnego rodzajach programach i konferencjach, skorzystało już ponad 500.000 osób w Polsce.
Jest absolwentem University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois). Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Twórca V Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce.

 

Tomasz Zambrzycki

Konsultant i trener w zakresie planowania strategicznego, zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta dla firm w Stanach Zjednoczonych oraz od 2011 roku także dla polskich firm. Analityk i agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.

Wykładowca MBA Zarządzania Międzynarodowego w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych i prowadzeniu własnej działalności biznesowej w Stanach Zjednoczonych. Współzałożyciel Business Growth Consultants i Academy of Business and Career Development w Chicago. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University.

 

Obszary kompetencji:

Planowanie strategiczne

Czy Twoja firma „cierpi na przeciętność”, tj. brak wyraźnego zdefiniowania komu i czym służy, a przez to silnego pozycjonowania się w stosunku do konkurencji w umysłach klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych? W obecnej sytuacji rosnącej konkurencji, brak rzetelnej odpowiedzi na dwa najważniejsze strategiczne pytania: „Kto jest moim najlepszym klientem?” oraz „Dlaczego ten klient ma wybrać moją firmę, a nie firmę konkurencji?”, to przyczyna upadku wielu firm. Porozmawiamy jak to zmienić.

Zarządzanie operacyjne

Przy silnie malejących marżach, teraz, bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości liczy się skuteczność i wydajność KAŻDEJ osoby w firmie, a zwłaszcza osób mających kontakt z klientem. Każdy nieobsłużony lub źle obsłużony klient to strata dla firmy. Pomnożona przez liczbę dni działania firmy w roku to … przerażenie nie tylko dyrektora finansowego. Często np. w hotelu ważniejszą osobą od dyrektora marketingu, staje się osoba recepcjonisty. To ona uwiarygadnia obietnicę złożoną w reklamie. Jak więc zrobić, aby każda osoba w firmie pracowała z takim zaangażowaniem jak jej Prezes? Zapytaj mnie nie czy, lecz jak to jest możliwe.

Sprzedaż

Kiedyś bycie dobrym sprzedawcą polegało na dostępie do producentów. Potem na posiadaniu tzw. dobrych relacji z klientem. Dlaczego więc, kiedy era nadwyżki popytu nad podażą minęła, niewielu handlowców zmienia swój warsztat, a „pułapka prezentacyjna” to nadal standard rozmowy sprzedażowej? Jak przestać być kosztem, a zacząć być opłacalną inwestycją dla klienta? Dlaczego trzeba przestać sprzedawać, a powodować, aby klient chciał kupić?

Profesjonalna obsługa klienta

Uśmiechnięte twarze osób obsługujących klientów to zasadnicza zmiana, która dokonała się w ostatnich latach w naszym kraju w dużej liczbie firm. Czy wystarczająca? Co dzieje się z mile uśmiechająca się osobą w przypadku problemu? Klient ma zawsze rację!? NIE, lecz klient jest zawsze klientem. Czy Twoi ludzie mają prawdziwie profesjonalne umiejętności? Czy stosują Komunikację Nieantagonizującą i Mechanizm Akceptacji. Czy powodują, że klient wraca i poleca Twoja firmę? Osoby mające kontakt z klientem u naszych klientów już tak!

 

Przemysław Kaźmierczak

Konsultant i Trener sprzedaży. Doświadczony menedżer z zakresu sprzedaży oraz budowania i zarządzania zespołami sprzedażowymi.

Posiada olbrzymie doświadczenie w sprzedaży produktowej oraz usług.
Ekspert w dziedzinie jakości obsługi klienta oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
Jego kariera zawodowa to droga od przedstawiciela handlowego 25 lat temu po dyrektora zarządzającego firmami w ciągu ostatnich 10 lat.
Posiada doświadczenie zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach jak i w środowiskach międzynarodowych : CVS Boco, Renault Polska, Henry Kruse Polska, Metsa Tissue, Teamdress GesmbH Hamburg,  dla których budował struktury sprzedaży w Polsce.
Praktyk w działaniu, skuteczny manager z nieprzeciętnymi umiejętnościami wdrażania nowoczesnych metod zarządzania i sprzedaży.



Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

Uczestnictwo jednej osoby z danej Organizacji: 5.200,00 PLN +VAT 

Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>  

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie Copyright © 2018 GRUPA EN BLOC

Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.

Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).

Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.


Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3