Szkolenie ma charakter treningu behawioralnego zorientowanego na kształtowanie konkretnych zachowań.
W trakcie szkolenia wykorzystujemy głównie metody aktywne (praktyka) – odwołujące się do doświadczeń i wiedzy uczestników oraz metody twórcze (rozwiązywanie problemów, wypracowanie standardów, tworzenie wizji). Dla wsparcia i usystematyzowania wiedzy stosujemy metody podawcze: mini-wykłady, mini prezentacje, w zakresie koniecznym dla procesu szkolenia.
Dzień 1: Rozwijanie kompetencji w zakresie KOMUNIKACJI i WSPÓŁPRACY
Cel:
Rozwijanie umiejętności i potrzeby aktywnego włączania się w prace zespołu, dbania o dobre relacje, konsultowania sposobu pracy z innymi członkami zespołu, udzielania współpracownikom wsparcia i szacunku.
Sesja I - Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej
Efekty: Wypracowanie działań zwiększających skuteczność w zakresie przepływu informacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą, m.in. aktywne słuchanie, zadawanie pytań, porządkowanie informacji, parafrazowanie wypowiedzi przedmówcy, zastosowanie efektu początku i końca.
Sesja II - Jak słuchamy innych?
Sesja III - Zespół
Mini wykład: 3 obszary funkcjonowania zespołu:
Materiał wypracowany w warsztacie będzie służył do realizacji dalszych części szkolenia, podczas których uczestnicy poznają i przećwiczą praktyczne sposoby realizacji potrzeb i intencje towarzyszące określonym potrzebom, w celu kształtowania kompetencji współpracy.
Sesja IV - Jak różni jesteśmy...
Dzień 2:
Rozwijanie kompetencji w zakresie ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM i ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAWODOWEJ
Cele:
Sesja I - Trudne sytuacje w komunikacji pomiędzy członkami zespołu.
Omówienie i warsztat:
Konflikt jako problem do rozwiązania - zasady.
Sesja II - Narzędziownia.
Sesja III - Typologia.
Sesja IV - Razem ku synergii.
Powyższy program możemy przygotować również w formule szkolenia zamkniętego, uwzględniając specyfikę Państwa Organizacji oraz szczegółowe potrzeby.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: (22) 201 07 75 | (22) 378 17 68 | (22) 207 21 15 | (22) 201 28 22
Małgorzata Wasilewska
Licencjonowany trener, coach i doradca biznesowy. Z wykształcenia psycholog, pedagog, psychoterapeuta. Posiada amerykański certyfikat „One Brain” 2 stopnia, jest certyfikowanym Practitioner In art of NLP oraz Master Practitioner In art of NLP. Wykładowca Studium Menedżera Fundacji KUL - Seminaire Polonais De Paris i dyrektor zarządzający Instytutu Edukacji Engram.
Od kilkunastu lat trener i wykładowca, autorka programów szkoleń dla biznesu, m.in.:
Cersanit, Polimex-Mostostal, Atlas, Stone Master, Mittal Steel, Strabag, Sylikaty, Tytanium Rental, Grene, Agroskład, Citroen, Peugeot, Renault, BP Stacje Paliw, Anwil, Remwil, Belos-plp, Kos Elektrosystemy, Energa Opec, UPC Polska, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, MPunkt, Dymo, Kodak, Polfarmex, Dr Zdrowie, Farmacol, Astellas Pharma, Prosper, Roche, Super-Pharm, Ziaja, Nivea, Poldent, PKO Bank Polski, Bank Zachodni WBK, GE Money Bank, Bank Ochrony Środowiska, BRE Bank, Alior Bank, Pekao SA, Warszawski Instytut Bankowości, Hartman - doradztwo finansowe, HDI Asekuracja TU SA i TUiR „WARTA" SA, PZU SA, Profi, Mleczarnia Turek, Waspol, Masterfoods, Hortimex, Prime Food, Pandora, Auchan, Makro Cash and Carry, Jeronimo Martins, ProfiM, PSS Społem, Pandora, NG2 CCC, Levi’s, Nowa Szkoła, WSIP, Jumi, Sodexo, Orbis, Radio Eska, Adeecco oraz dla następujących organizacji: Najwyższa Izba Kontroli, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Katolicki Uniwersytet Lubelski, ZUS, Urząd Marszałkowski w Łodzi, Ministerstwo Skarbu Państwa, Fundacja Rozwoju Gminy Zelów, ARR w Koninie, Urząd Pracy w Łodzi, Centrum Zdrowia Dziecka.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży:
· Psychologia NLP w skutecznym sprzedawaniu
· Sztuka negocjacji i mediacji
· Techniki obrony ceny
· Techniki przejmowania klientów konkurencji
· Psychologia windykacji należności
· Komunikacja i asertywność w postępowaniu z trudnym klientem
· Profesjonalna prezentacja i autoprezentacja z elementami wywierania wpływu
· Ofensywne techniki sprzedaży
· Telefoniczna sprzedaż aktywna - telemarketing
· Profesjonalna obsługa klienta
w szkoleniach menedżerskich:
· Efektywne przywództwo – kierowanie zespołem
· Zarządzanie procesem zmian w organizacji
· Zarządzanie sytuacyjno – zadaniowe wg Blancharda
· Motywowanie i ocena pracowników
· Zarządzanie zespołem sprzedażowym
· Zarządzanie i organizacja czasu pracy własnej i innych
· Ergonomia komunikacji biznesowej
· Marketing innowacyjny i „strategie błękitnego oceanu”
· Wystąpienia publiczne, doskonała autoprezentacja i prowadzenie spotkań
i rozwoju osobistego:
· Kreatywność i podejmowanie trafnych decyzji
· Radzenie sobie ze stresem, asertywność i obrona przed manipulacją
Koszt uczestnictwa:
750 PLN + VAT
Cena szkolenia bez VAT dla osób opłacających szkolenie w 70% lub w całości ze środków publicznych. Formularz oświadczenia>>
W ramach szkolenia zapewniamy:
Warunkiem uczestnictwa:
jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 203 47 01 lub skanu karty mailem: szkolenia@mayagency.com.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 15 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Dokumenty, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące portal www.mayagency.pl są własnością GRUPY EN BLOC.
Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli, chyba że są oznaczone jako "COPY FREE" lub "BEZ OGRANICZEŃ". Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa Grupy En Bloc podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. GRUPA EN BLOC zezwala na kopiowanie dokumentów publikowanych na stronie www.mayagency.com.pl tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym GRUPY EN BLOC (tel. (22) 201 28 22).
Pojedyncze dokumenty publikowane przez GRUPĘ EN BLOC w internecie mogą zawierać inne notki z prawami autorskimi związane z tymi dokumentami.
Menedżerskie |
Finansowo-Księgowe |
HR, Kadry i Płace |
Projekty Specjalne |
Szkolenia Zamknięte |
Szkolenia specjalistyczne | Zarządzanie projektami |
||||
O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt Filmy video: Szkolenia | Referencje |
||||
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. |
Znajdziesz nas także na: |
|||
GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting |
||||
Platforma: iCMS3 |