SZKOLENIA OTWARTE
PROJEKTY SPECJALNE
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
DODATKI
Newsletter

 

Robert Noworolski


Robert Noworolski





Robert Noworolski - Menedżer, handlowiec, negocjator, konsultant, trener i mówca.

14+ lat prowadzenia szkoleń biznesowych
10+ lat zarządzania, negocjacji i sprzedaży
9+ lat doradztwa i transformacji organizacji

Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą FORMUŁA 8™

Absolwent Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (certyfikat CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Blisko związany z gronem konsultantów INFOTEAM Sales Process Consulting AG (Zűrich, Szwajcaria) – firmy doradczej stanowiącej ścisłą, światową czołówkę w dziedzinie podnoszenia efektywności sprzedaży.

Na przestrzeni ostatniej dekady prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm, a w samych warsztatach menedżerskich wzięło udział 600-700 menedżerów z szerokiej palety branż. Przeprowadził 60+ dedykowanych projektów doradczych oraz procesów transformacji, których celem było zwiększenie przychodów i zyskowności. Jego dziedzinami specjalizacji są: przeprowadzanie zmiany modelu myślenia i działania w obszarach zarządzania, marketingu, sprzedaży i współpracy wewnątrz organizacji (mapowanie, wizualizacja i zarządzanie procesami, przepływ informacji, planowanie i optymalizacja działań). Posiada liczne referencje, które można potwierdzać w bezpośrednich rozmowach z Klientami.

Na przestrzeni 10 lat praktyki konsultingowej współpracował z branżą handlową, finansową, hotelarską, motoryzacyjną, logistyczną, chemiczną i petrochemiczną, rolniczą, budowlaną i drogową, metalurgiczną, sportową, reklamową, badań rynkowych, usług szkoleniowych i HR, kosmetyczną i beauty, stomatologiczną, medyczną, apteczną, przemysłem maszynowym, ciężkim i elektroenergetycznym oraz z polskimi i międzynarodowymi producentami produktów dedykowanych biznesowi i osobom indywidualnym. Chair oraz członek Rady Doradców AIESEC Polska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Alumni AIESEC Polska.

„Jestem przeciwnikiem wdrażania modeli biznesowych zgodnie z ich pełnymi kształtami w myśl założenia, iż bryczka z konnym zaprzęgiem nie będzie w stanie poruszać się z prędkością 200 km/h po autostradzie. Każda firma ma swoją mądrość oraz etap rozwoju i lekceważenie tego jest powodem szerokiej fali porażek fuzji, przejęć i przemian organizacyjnych. „Nie ma zestawu dobrych rad dla każdego” – powiedział kiedyś CEO firmy Intel. Ta myśl, mimo iż wymaga ogromnego wysiłku poznawczego, analitycznego i konstrukcyjnego, przyświeca mi podczas realizacji każdego projektu”.

Wybrane tematy wystąpień:
  1. Co zrobić, jeśli w tym miesiącu nie zdołamy osiągnąć celu sprzedażowego?
  2. Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki? – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności
  3. Jak osiągać spektakularne wyniki sprzedażowe zarządzając działem handlowym?
  4. Jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menedżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż?
  5. Co robić, gdy spada sprzedaż? Jak podnieść zespół handlowy z kryzysu?
  6. Techniki sprzedaży i metody pracy handlowców, które sprawdzają się na współczesnym rynku.
  7. Warsztat handlowca, który zwiększa skuteczność sprzedaży.
  8. Jak planować pracę handlową, aby zwiększyć przychody?
  9. Skuteczne konkurowanie w dobie gwałtownie zachodzących zmian rynkowych.
  10. W cieniu wypalenia, przepracowania lub zniechęcenia – jak budować nowy porządek w firmie?
  11. Szkoda nauki o komunikacji werbalnej!
 Pozostałe tematy wystąpień mogą pochodzić z poniższych obszarów:
  1. Zarządzanie operacyjne
  2. Zarządzanie zmianą w organizacji
  3. Zarządzanie i rozwój sprzedaży
  4. Sprzedaż bezpośrednia
  5. Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
  6. Wystąpienia publiczne
  7. Komunikacja

JĘZYK WYSTĄPIEŃ:     


Rozkład dedykowanych projektów doradczych i szkoleniowych na przestrzeni czasu




1 Pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie w rankingu dynamiki wzrostu sprzedaży. Osiągnięty cel roczny w kolejnym roku w zaledwie 7 miesięcy.
2 „W styczniu i w lutym 2013 tajemniczy klienci firmy Daymaker® odwiedzili 600 sklepów należących do 125 sieci z 19 branż. (…) W rankingu najlepiej wypadła perfumeria Douglas.” (Puls Biznesu, 5.03.2013).
3 Zdobycie wyłączności na swoje produkty na terenie Niemiec i sprzedaż firmy niemieckiej firmie na korzystnych warunkach.
4 W drugim kwartale 2014 mniejszy zespół handlowy, przy 5% spadku obrotów branży – utrzymuje poziom obrotów w por. do analogicznego kw. 2013.
5 Po 5 miesiącach mojej pracy, średnia z 3 miesięcy (luty-kwiecień) daje wynik o 22,3% wyższy niż w II półroczu 2014 a 18,4% wyższy do analogicznego okresu 2014. Obrót kwietnia 2015 był rekordowym w historii firmy.

 Pracował m.in. dla następujących firm:  



ZOBACZ WYSTĄPIENIE NA TEDx:

Menedżerskie

Finansowo-Księgowe

HR, Kadry i Płace 

Projekty Specjalne

Szkolenia Zamknięte

Umiejętności osobiste

Prawo

Asystentki i sekretarki

Podatki

Rachunkowość

Finanse



Prawo Pracy

Czas Pracy

Ubezpieczenia społeczne

HR

Mówcy inspirujący

Special Express Training (SET)

Coaching medialny

Mystery shopping 

Innowacyjność

Szkolenia zamknięte - informatyczne

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie zmianą

Train The Trainers


Szkolenia specjalistyczne  |  Zarządzanie projektami  

BESTSELLER - Wystąpienia publiczne z Krystyną Jandą

Voucher szkoleniowy | Karta zgłoszeniowa | Plan szkoleń | Outdoor/Integracja | Eventy | Gra miejska 

O nas: Firma szkoleniowa | Trenerzy | Praca | Kontakt        Filmy video: Szkolenia | Referencje

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies.
Dowiedz się więcej w Polityce cookies

Znajdziesz nas także na:       YouTube     Facebook   Blog


GRUPA EN BLOC © 2018 - Mówcy inspirujący, szkolenia, coaching i consulting

  Platforma: iCMS3